Ärsyttääkö teitä muita tuo nrj aamun

Vierailija

iida ketola? Ihan kammottavaa kimitystä ja huutoa koko sen juonto 😖 Vaihdoin kokonaan voicelle kun ei sitä pystyny kuuntelee ilman päänsärkyä. 

Kommentit (8)

Vierailija

Mä oon vissiin jo niin vanha, et en tahdo oikein kestää ketään aamujuontajaa. Noi nrj:t on ihan pois listoilta, vaikka musiikki oliskin ihan kivaa. Aallon Dynastiasta tykkäsin, kun Jarkko Valtee oli siellä, mut nyt siitä on tullut liian ilkeä. En tykkää. Aamulypsy on ajoittain ihan ok, mut sit ne rimanalitukset on niiiin övereitä, et menee maku pitkäksi aikaa. Novan musiikista en tykkää (liian suppea soittolista). Kaikenkaikkiaan musta on tylsää, kun välijuonnot on vain iltapäivälehtien ääneen lukemista. Sit niitä uutisia lähdetään pätemään surkealla yleistiedolla. Ja se radiojuontajan MUN MIELESTÄ -määkiminen. Ketä kiinnostaa? Vappu Pimiä oli tässä lajissa kaikista pahin. Lopputulema on se, et kuuntelen Ylen kanavia. YleXn musiikki on vähän turhan tuoretta mun makuun, mut jutut usein hauskoja ja fiksuja. Vain ne kilpailut, joihin ihmiset soittaa, ovat vaivaannuttavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaihtaisit kanavaa? Itse kuuntelen aamuisin joko Aaltoa tai Novaa.

niin mä vaihdoinkin. Lukee ensimmäisessä viestissä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat