Mistä motivaatiota laihduttamiseen?

juhis

Oon nyt 170/100. Mun pitäisi laihtua, mutta en keksi mistään motivaatiota. En saanut kehuja/seksiä naisilta normaalipainoisenakaan, joten se ei motivoi. Mulla ei ole kauheasti elämänhalua, joten en jaksa innostua lisäelinvuosistakaan. Ehdotuksia?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Terveys ja hyvä olo. Mutta älä laihduta jos et oikeasti halua.

Ei mulla ollut yhtään parempi olo normaalipainoisenakaan. Jotenkin tuntuu, että "pitäisi" mutta asia ei sillee nappaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis peilikuva?

Siellä se tuijottaa mutta mitä sitten?

eikö sua ällötä? Allit, jenkkikset, kainaloläskit toppien kanssa jne. Mua ainaki ällöttää vartalossani oleva ylimääräinen, joka vaatii kiinteytystä!

Vierailija

Ei kannata aloittaa ilman motivaatiota. Riski, että menee läskiksi on liian suuri ja sillä saa vain paskemman kehonkoostumuksen, mikä sulla nyt on. Luepa pöperöproffaa (blogia) aka Patrik Borgia. Hän kirjoittaa viisaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis peilikuva?

eikö sua ällötä? Allit, jenkkikset, kainaloläskit toppien kanssa jne. Mua ainaki ällöttää vartalossani oleva ylimääräinen, joka vaatii kiinteytystä!

Ei ollenkaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis peilikuva?

Ei motivaatiota kannata hakea negatiivisen kautta.

Vierailija

Kosta maailmalle ja lopeta syöminen. Juot vaan vettä ja sitten kaalia ja joku laihtui porkkanoita syömällä.

Ole ilkeä ja laihduta läskit pois :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat