Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhde

Vierailija

Voiko mies harrastaa toistuvasti seksiä naisen kanssa, jota ei pidä millään tavalla fyysisesti viehättävänä, jos muutakaan ei ole "tarjolla"?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Miksi ei voisi? Eiköhän niin miehillä kuin naisillakin ole tällaisia paremman puutteessa panoja? Ja jos sitä parempaa ei ole näköpiirissä, niin kai sitä voi vähän epäkelvollakin harjoitella?

Vierailija

Tarkoitan siis ilman mitään päihteitä tapahtuvaa toimintaa. Humalassa tmv. tilassa tietenkin tapahtuu kaikenlaisia lapsuksia... -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse panisin mitä vain naista, jos olisi mahdollisuus.
Sinkkumies

Miten saisit seisomaan jonkun kuvatuksen kanssa? Miten pystyisit tuottamaan toiselle nautintoa, jos jo koskettaminen ällöttäisi, kun toinen ei oikeasti sua ulkosesti kiihottaisi?

Vierailija

Kyllä mies voi ihan vallan mainiosti ja selvinpäinkin. Pääasia on, että saa pillua.

Netin treffipalstoilla sovitaan paljonkin treffejä ja usein nainen jättää tulematta. Mutta miehelle olisi kyllä kelvannut.

Vierailija

En usko. Pitkäaikaiseen seksiin (varsinkin selvinpäin) tarvii sen, että pitää naista edes jollain tasolla haluttavana. Baarista on helppo löytää panoja eli jos seksisuhteen toinen osapuoli on hyvä sängyssä ja kaunis niin mitä sitä turhaan uutta panoa etsimään. Tietenkin muita voi olla samaan aikaan, mutta hyvää ei heitetä hukkaan.

Jos naisen näkökulmasta ajattelen, niin voisin olla seksisuhteessa vain hyvin harvan kanssa. Omat kriteerit miehelle ovat tällöin jopa korkeammat kuin parisuhteeseen. Miehen tulee olla hyvännäköinen, huolehtia kropastaan ja muutenkin olla kiinnostava persoonaltaan.

Seksisuhteessa olen siis itse tälläkin hetkellä. Kemiat kohtaavat mahtavasti niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin. Molemmat tunnemme toisiamme kohtaan jotain, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, että se veisi parisuhteeseen asti. Välillämme on kipinää ja miehen tuntien ei hänkään tälläiseen ryhtyisi ihan kenenkä tahansa kanssa. Joten kyllä se fyysinen vetovoima merkitsee. Myös henkisellä tasolla tulee olla jonkinlainen yhteys, että seksisuhde jatkuisi pitempäänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi? Eiköhän niin miehillä kuin naisillakin ole tällaisia paremman puutteessa panoja? Ja jos sitä parempaa ei ole näköpiirissä, niin kai sitä voi vähän epäkelvollakin harjoitella?

Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut paremman puutteessa -panoja. Mitä iloa sellaisesta olisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Miten saisit seisomaan jonkun kuvatuksen kanssa? Miten pystyisit tuottamaan toiselle nautintoa, jos jo koskettaminen ällöttäisi, kun toinen ei oikeasti sua ulkosesti kiihottaisi?

Ehkä vähän liikaa lupasin, että ketä vain panisin, mutta noin 70% 18-40 vuotiaista naisista kelpaisi. Tuohon 30% kuuluisi liian lihavat ja liian miehisen näköiset naiset. Eipä ole pelkoa, että olisi tungosta petiin siltikään, vaikka ei liian kranttu olekaan.
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ehkä vähän liikaa lupasin, että ketä vain panisin, mutta noin 70% 18-40 vuotiaista naisista kelpaisi. Tuohon 30% kuuluisi liian lihavat ja liian miehisen näköiset naiset. Eipä ole pelkoa, että olisi tungosta petiin siltikään, vaikka ei liian kranttu olekaan.
Sinkkumies

Eli jos on tarpeeksi puutteessa, käy lähes kuka vaan? Mutta kuinka monta kertaa pystyisit "käyttämään" samaa naista, jos hän ei sua oikeasti sytyttäisi? Joo, en usko että jokainen niistä 70%:in kuuluvista naisista kolahtais oikeasti - edes vain fyysisellä tasolla

Vierailija

Olen bbw ja tein kerran jotain testiä. Ihan kaikenikäisiä miehiä 16-75 tapailin ja ihan hyvin meni. Olin jokapäivä jonkun kanssa.

Saatte laittaa pilkkanaurua ihan rauhassa. Jouduin vaihtamaan puhelinnumeronkin kun hullut pommittivat yötäpäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Eli jos on tarpeeksi puutteessa, käy lähes kuka vaan? Mutta kuinka monta kertaa pystyisit "käyttämään" samaa naista, jos hän ei sua oikeasti sytyttäisi? Joo, en usko että jokainen niistä 70%:in kuuluvista naisista kolahtais oikeasti - edes vain fyysisellä tasolla

Olen ihan helvetin puutteessa ja naisen tasoa eniten rajoittava tekijä on se, että jos joku tuttu saisi tietää siitä. En osaa sanoa noista kerroista, kun eipä ole niin kokemusta tuosta. Naismakuni on aika laaja ja kyllä monenlaiset naiset kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen bbw ja tein kerran jotain testiä. Ihan kaikenikäisiä miehiä 16-75 tapailin ja ihan hyvin meni. Olin jokapäivä jonkun kanssa.

Saatte laittaa pilkkanaurua ihan rauhassa. Jouduin vaihtamaan puhelinnumeronkin kun hullut pommittivat yötäpäivää.

Tapasitko jotain heistä useamman kerran seksin merkeissä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat