Star wars -fanaatikko joka ei saanut lippua ensi-iltaan

Vierailija

Tunne pettymyksestä lienee valtaisa.

Kommentit (9)

Vierailija

Ruotsin koulumurhaaja näytti hieman Darth Vaderilta. Liekö sattuma?

En ymmärrä tätä Star Wars-vouhotusta. Kaikki jatko-osat alkuperäisen trilogian jälkeen olleet järkyttävän huonoja. En ole edes jaksanut katsoa niitä alkua pitemmälle, koska ovat liian noloja. Joten olen erittäin skeptinen tämän uuden tekeleen suhteen, enkä ymmärrä ollenkaan, miten joku ei muka jaksa odottaa seuraavaa näytöstä. Katsoin  Star Warseja jo silloin, kun nämä jonottajat eivät olleet edes syntyneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä Star Wars-vouhotusta. Kaikki jatko-osat alkuperäisen trilogian jälkeen olleet järkyttävän huonoja. En ole edes jaksanut katsoa niitä alkua pitemmälle, koska ovat liian noloja. Joten olen erittäin skeptinen tämän uuden tekeleen suhteen, enkä ymmärrä ollenkaan, miten joku ei muka jaksa odottaa seuraavaa näytöstä. Katsoin  Star Warseja jo silloin, kun nämä jonottajat eivät olleet edes syntyneet.

Haluatko mitalin? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä olisit tuolla asenteella selvästi sith etkä jedi.

Vierailija

Miksi et saanut? Minun kotikaupungissani ensi-ilta on 16.12. ja päivän ensimmäinen näytös on klo 10:45. Varasin siihen lipun vasta eilen yöllä ja silloin oli vielä monta sataa paikkaa jäljellä. Näytöksiä on ensi-iltapäivänä ihan tolkuttoman paljon.

Vierailija

En edes halua mennä katsomaan ennenkuin olen lukenut leffan arvostelut.

Nämä kolme viimeistä oli niin kauheaa sontaa että en viitsisi tuhlata rahojani.

Huonompaa tuskin tästä uudesta saa tekemälläkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat