Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Tein testin ja positiivinen. Muitakin ongelmia minulla.

Vierailija
22.10.2015 |

Tein siis tänää raskaus testin ja se näytti positiivista. Se mikä tässä mättää on se, että minulla on huume tausta ja monta vuotta vielä. En pysty olla ilman niitä. Ja nyt pitäisi päästä eroon niistä kokonaan lapsen takia. Miten pääsen? Mistä pyydän apua? Eka lapsi vielä... Huonoin juttu tässä on se, että olen niitä alkuraskauden aikana vetänyt subua ja kannabista.... Auttakaa!!!!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis vammaisen lapsen äidiksi?

Kyllä olisin.

Vierailija
42/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydelliset Mammat täällä taas huutelee aborttia jne! 

Kannattaa hakeutua heti johonkin hoitoon ja pitää itsestään loppuraskaus huolta :) Uskon että pystyt siihen! Ole vahva ja luota Jumalaan <3 Itsellänikin kova päihdetausta ja nyt 7 v kuivilla alkoholista sekä pilvestä!

Pilvestä? Kovien aineiden käyttäjät päätyvät hautaan ja tehtailemaan vauvoja suoraan huostaanottoon. Mut mielellään kaikki veronmaksajat ottavat nämä kovasti sikiävät narkkiäidit ja heidän moniongelmaiset lapsensa kontolleen.

kyllä ja mieheni ollut ilman heroiinia sekä muita kovia huumeita 10v ;) Mutta te täydelliset ihmiset ette ymmärrä että muuttuakin voi! Ja ei rikkaudet takaa lapselle onnea!!!!

Rikkaudet????

Kultarakaspieni! Ne onnelliset tarinat ovat melko lailla harvassa ja toivottavaa olisi, ettei joku koulut keskenjättänyt nisti toimeentulotuella eläen nyt jakaisi mitään kivoja vinkkejä, jookos?

haista vittu! Sä mun asioista mitään tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me veronmaksajathan tämäkin lysti maksetaan. Taas kerran. Tää narkki tuskin tulee tuottamaan yhteiskunnalle ikinä yhtään mitään. Lapsi saattaa joskus elämässään tehdä jopa töitä, mutta tuskin hänestäkään sikiöaikaisen huumeidenkäytön mädättämillä aivoilla kovin hyvätuloista tulee, hyvä jos saa huostaanottonsa kustannukset kuitattua.

Mistähän sä sen tiedät?

Vierailija
44/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lapsi ole mikään vastaus tai pelastus sun ongelmiin. Ole ensin pari vuotta kuivilla ja ala sitten lisääntyä. Millainen lapsuus sulla itselläs oli? Etkö halua tarjota parhaan mahdollisen elämän viattomalle lapsellesi? Jos et ole 100% varma, että pystyt olla kuivilla edes seuraavat 9 kk, älä tee lasta.

No eihän se pysty, kun tänäänkin on ollut "pakko ottaa vähäsen".

Vierailija
45/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa apn vetä nyt rauhassa..

Vierailija
46/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me veronmaksajathan tämäkin lysti maksetaan. Taas kerran. Tää narkki tuskin tulee tuottamaan yhteiskunnalle ikinä yhtään mitään. Lapsi saattaa joskus elämässään tehdä jopa töitä, mutta tuskin hänestäkään sikiöaikaisen huumeidenkäytön mädättämillä aivoilla kovin hyvätuloista tulee, hyvä jos saa huostaanottonsa kustannukset kuitattua.

Mistähän sä sen tiedät?

Onhan näitä ennenkin nähty.

Vierailija
47/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ehkäisystä huolehtiminen on joillekkin niin vaikeaa

Narkeillahan tunnetusti on toi elämänhallinta ihan priimaa muutenkin... Toivottavasti tämä yksilö tekee abortin ja hankkii samassa yhteydessä kierukan.

Vierailija
48/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä aborttia tee. Haluan äidiksi sittenkin. Nyt loppu sauhuttelut ja nappien syömiset. Ekstaasit lähti roskikseen. Yhden kyllä nappasin vielä. Mutta se oli viimeinen kerta.

Vierailija
49/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele vauvaa.

Oyse subu ei vauvaa vahingoita vaan pistämisestä johtuvat mahdolliset infektiot. Hakeudu korvaushoitoon.

Vierailija
50/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä aborttia tee. Haluan äidiksi sittenkin. Nyt loppu sauhuttelut ja nappien syömiset. Ekstaasit lähti roskikseen. Yhden kyllä nappasin vielä. Mutta se oli viimeinen kerta.

Se viimeinenkin saattoi aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa alkiolle. Toivottavasti aiheuttikin ja saat keskenmenon. Yhdenkään lapsen ei pitäisi syntyä huumehelvettiin.

Vierailija
51/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet yksi idiootti! Lapsi vielä tohon tilanteeseen! Hei mieti nyt aivoillas!

Vierailija
52/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tää oli provo.

Vierailija
53/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tää oli provo.

Miksi olisi? Missä tynnyrissä sinäkin olet asunut?!

Vierailija
54/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli niin surullinen olo ja lopulta jotenkin vain lopetin ajattelemasta, mutta labrassa tulee tuhottomat määrät vastaan näytteitä C-hepa -vauvoilta. Tokkopa se vauva veti likaisella neulalla suoneen ja sai siten taudin?

Moni ongelmissa oleva nainen jättää menemättä neuvolaan. Sit tämä monintavoin ongelmainen äiti-vauvamassa on terveydenhuollon ja sossun niskoilla.

Mutta toki, pitäähän epätoivoisilla naisilla olla mahdollisuus uuteen alkuun, vaikka viattoman ihmisen kustannuksella.

Vierailija
55/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinusta voi tulla hyvä äiti. Pidät vaan päätöksesi ja aloitat uuden elämän ilman murheita ja vaikka keskityt lapseen.

Vierailija
56/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinusta voi tulla hyvä äiti. Pidät vaan päätöksesi ja aloitat uuden elämän ilman murheita ja vaikka keskityt lapseen.

Sössönsöö. Todennäköisesti lapsesta tulee samanlainen nisti kuin äidistäänkin.

Vierailija
57/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielummin abortin kuin huostaanotosta koituvat kustannukset ja aikanaan huonon lapsuuden aiheuttamat terapiakäynnit.

T. Veronmaksaja

Vierailija
58/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielummin abortin kuin huostaanotosta koituvat kustannukset ja aikanaan huonon lapsuuden aiheuttamat terapiakäynnit.

T. Veronmaksaja

kyllä tällä palstalla olisi monikin terapiaa vailla! Myös sinä! T: toinen veronmaksaja ja yrittäjä, jos täällä niillä arvoilla kerran onnikin väliä...

Vierailija
59/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Veronmaksaja

kyllä tällä palstalla olisi monikin terapiaa vailla! Myös sinä! T: toinen veronmaksaja ja yrittäjä, jos täällä niillä arvoilla kerran onnikin väliä...

Kiitos huolenpidosta. Saatan mennäkin terapiaan, mutta maksan sen mielelläni itse.

Vierailija
60/63 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha!!!! Kylläpäs minä sain teitä huijattua!!! Jee onnistuin!!! miksi tämä aihe? Halusin ärsyttää oikein kunnolla! Ja onnistuin ;D