Teille, jotka muistavat NAZUN!!! Siis Lokamasut tai marrasmasut
Moi pitkästä aikaa!
Muistatte varmaan kun tuossa vuoden vaihteessa pidin teitä jännityksessä kun testailin menkkojen ollessa myöhässä ja negaa tuli. Masennuin siitä vähäsen ja ajattelin, että jätän palstailun hetkeksi. Koska menkkoja ei edelleenkään kuulunut (siis silloin joulukuussa viimeeksi) päätin pari viikkoa sitten tilata ajan yksityiselle gynelle jotta selvitettäisiin mikä on vialla kun menkkoja ei kuulu. Olin jo ihan paniikissa kun pelkäsin että mulla on jokin kasvain tai muuta sellaista.
No menin aamulla gynelle, se otti papa-kokeen, teki ulkoapäin tutkimuksen ja lopuksi vielä ultran. Ultra paljasti todella suureksi yllätykseksi totuuden:
OLEN SITTENKIN RASKAANA!!!!!!
Ilmeisesti silloin vuoden alussa kun testasin ne kaksi kertaa, oli oireet tuolloin ovisoireita ja siksi ei plussaa tullut. Olen todella onnellinen mutta täysin sanaton ja ällistynyt sillä tämä on uskomaton yllätys. Viikkoja ilmeisesti 5-6 menen kahde viikon päästä uudelleen jotta saadaan selvyys. Ja koska mulla ehti olla imetyksen loputtua vain yhdet menkat ja niistäkin jo aikaa niin laskettuun aikaan ei voi luottaa menkkojen perusteella mutta ultran mini-alkion perusteella viikkoja voisi olla 5 tai 6 ehkä 7. La joskus syyloka vaihteessa tai lokakuun aikana.
Hauskinta tässä on se, että viime pupuilusta on varmaan just sen verran, että meillä on sit kuitenkin tärpännyt tosi säkällä koska ei todellakaan harrastettu jtp. Luulin että toivo on mennyttä joten pupuiltiin silloin kun huvitti ja nyt mieli on tosi ihana koska vauva sai alkunsa todella rakastelusta ja olimme tähän päivään mennessä täysin tietämättömiä että tytöstämme on tulossa isosisko!
Oireet näin jälkeenpäin: just eilen sanoin mun miehelle että vois luulla että olen raskaana kun ruoka maittaa erityisen hyvin ja nälkä yllättää yhtälkkiä ja tosi suuresti just kuten esikoisen aikana. Rinnoissa ei pienintäkään oiretta, ei vatsassa ei missään. Ruokahalu on ainut, mutta sitäkin epäilin täysin oman pääkoppani kuvittelemaksi.
Nyt siis olen raskaana, onnellisesti, mutta alkuvaiheessa. Nyt pitää malttaa mieli ja edetä päivä kerralla. Viikkoja on vielä paljon edessä. Mutta olo on mitä epätodellisin, sillä tämä raskaus yllätti meidän positiivisesti ja vei täysin jalat alta.
Kirjoitan illalla lisää, olen nyt täysin sanaton!
Terveisiä kaikille jotka tsemppasivat ja jännittivät puolestani silloin vuoden vaihteessa! Älkää menettäkö toivoanne ja mikä tärkeintä: yrittäkää olla ajattelematta liikaa raskautumista. Mulla nyt näyttäisi siltä, että stressaamisen lopetettua tulin heti raskaaksi.
Halein Nazu, tyllerö ja pieni masuasukki jolle rukoilen runsaasti tarrasukkia matkan varrelle.
Kommentit (5)
Aika uskomatonta!! Tiedän ton tunteen, kun kolmosta odottelin luulin että oli mennyt kesken kun vuosin paljon ja sitten viikon päästä ultrasa kun toivoin vain, että kohtu olis tyhjentynyt, niin siellä olikin VAUVA!
Ja muistan juuri sen miten tyrmistynyt olin, kun en yhtään osannut odottaa sitä.. Vielä paljon onnea loppuraskauteen!
äitikki
Mina muistan sinut hyvinkin:) Itse silloin juuri pitkän kiertoni kanssa taistelin;) Minulla kylläkin 14.tammikuuta alkoivatkin menkat...
Mutta sinun juttusi on aivan kuin sadusta:)
Ihanaaa! Onnea odotukseen!
tipinen
[color=darkviolet]Uskomaton tarina sulla! En tunne sua entuudestaan mutta halusin tietysti heti osallistua keskusteluun!
Itse alotin piinailun ja testailun tammikuun puolivälissä, negaa toisensa perään. Luulin kans että kierto on vaan yksinkertasesti mennyt sekasin, kyllähän testin PITÄISI JO NÄYTTÄÄ plussaa jos raskaana olisin! Vasta kun kuukautiset oli 2,5 viikkoa myöhässä, ja lääkäri kehotti vielä kerran testaamaan ennen kun tulen vastaanotolle, niin testiin pätkähti PLUSSA!
Nyt viikon olen onnellisesti tietoisena ollut tästä ihmeestä sisälläni! Ilmeisesti mullakin ovis tapahtui sitten kuitenkin paljon oletettua myöhemmin koska plussa näkyi niin myöhään!
Mutta aika samoissa mennään! Mulla nyt rv 7 (kuukautisten mukaan). PALJON PALJON TARRASUKKIA pikkuiselle sinne! Ja toivon mukaan sitten syksyllä päästään molemmat synnärille ponnistamaan terveet lapset =o)
HANNELE + Valtteriina rv 7
ihanan onnellinen stoori! :)
Ja Hannele-81:lle myös: *ONNEA!* :)
Olipa kiva uutinen! :)
ihana lukea onnellista tarinaa!
tarrasukkia teille!
my_selene ja Frööken rv 24+ seuraa aina välillä mitä täällä vauvakuume-puolel tapahtuu..
..niin ja plussa-tartuntaa kaikille!