*HAAVEILIJAT*TORSTAI!
Heipä hei ja kirpsu tervetuloa mukaan!Nyt mie en tajua?+Tänään heräsin kaks kertaa kauhiaan pisu hätään aamu kuudelta ja sit seitsemältä??Nyt käväsin veskis ja tuhrutan ihan pikkasen vaan?Ei mitään kipui tai mitään?En taida raskaana olla=(Tänää ajattelin vaan olla kun masentaa taas kun ukko lähtee reissuun maanantaina=(no sit kirjottelen tänne joka toinen minuutti=)Hei tyttöne85 olet siis saanu jo ukon käännytettyä hieman=9zemppiä nyt kovasti!
Sonnai:Kiva kun palasit takas!!
Kommentit (13)
Poika vihdoin päiväunilla niin pääsen vähän kirjoittelemaan. Ollaan taas kahdestaan kotona kun mies on jossain koulutuksessa, kävi aamulla pyörähtämässä vaan kotona. Tympii kun ei pääse uloskaan, ei pojalla onneksi kuumetta ole, mutta ulkona on niin kylmä tuuli ettei kehtaa vielä viedä ulos kun on vasta kuuri kestäny pari päivää. Siitä tulikin mieleen, että mikähän lie kun ei poika millään meinaa antibioottia ottaa, kauheen tappelun kanssa saa suurimman osan menemään oikeeseen paikkaan... Aikaisemmin kun on ollu ihan sama kuuri ni on tosi mielellään lääkkeen ottanu.
Snowflake: Piristystä sinulle! =) Millanen tilanne sulla on? Onko menkat myöhässä vai tuloillaan? Oon vähä pihalla kun en kerkee joka päivä käymään... Sori jos kysyn tyhmiä. Ootteko jo kauan ollu ilman ehkäisyä?
Mukavaa päivänjtkoa kaikille! Tässä vielä vähän aikaa kerkeen olla mukana kun sit taas poika herää ja touhuilu alkaa... Huh.
Minttuli-812:meillä sama kun on antibiootti kuuri niin sen kanssa saa aina tapella.Se lääke on varmaan niin makeaa ja pistää vatsan sekasin niin ei ota.Jos tietty puklaa pois niin sit vois olla allergiaa.Mulla täti tai joku tuli sillon 1.2 kylään päiväks ja loppu nyt tänään sit ihan pientä tuhruttelua että en ees sidettä tarttee.Pärjään pikkuhousunsuojal.Liekö jotain hormooni häikkää...lopetin pillerit joulukuun alussa ja menkat on tullu ihan normaalista 7.päivä mutta nyt ei??
kirjotin minttuli 812 vahingossa=)
Tanskull-77:Iso hali ja taputus.Mullakin tänään täti tuli.uudestaan kyl et en tiiä oisko hormoonit viel hippasen sekasin!voimia!
Kp 30/28...jesshh..vois se täti pikkuhiljaa tulla. Tanskulle tsemppiä, jospa sit seuraavasta kierrosta.. :) Jos vaan viitit, niin huikkaatko tätille, et täällä päin sitä ooteltas kylään? :)
Niinhän siinä sitten kävi etten mennyt aamulla ollenkaan siihen tenttin, kun kerkesin vain yhen kerran lukee läpi sen alueen, kun en myöskään kerennyt käymään kuin pari kertaa luennoilla en ois mitenkään voinu pärjätä tuolla yhellä lukemisella..... no seuraava yritys on sitten kolmen viikon päästä.
Tansku:
Voi hitsi, kun se täti nyt sinne änkes :( :( (((voimahali))). Onkos sun miehes yhtään lämmennyt vielä yhdelle pienokaiselle?
Snow:
Harmittelut myös sinulle, kun täti yrittää sinnekin vääntäytyä... se se on kyllä aina väärässä paikassa väärään aikaan :(
Kinttunen:
Ootko miettinyt milloin testailet jos tätiä ei vaan kuulu? Jospa se täti kuitenkin pian ilmottelee itsestään... on tainnut nyt aika monella haaveilijalla täti tehdä kepposiaan.
Nyt meen jo alottamaan ensi viikon tenttiin lukua niin ei jäis sitten yhtä viime tippaan kun toi edellinen....
Plussaonnea kaikille : ). Onkos teillä monellakin jo yritys käynnissä? Mä en oikein tiedä, pitäisikö vauvahaaveista olla miehen suhteen ihan hiljaa vai kovasti siitä jutella...
No, meidän kuopus on vasta 3-kuinen, joten ei vielä " kauheeta kiirettä" . Mutta on tää vauvakuume vaan ihmeellinen tauti : ).
nyt taas ne " menkat" loppu?Ei mulla ikinä ennen tällästä ole ollu.Yleensä vuodan kun seula että jotuu yö rättejä käyttää päivälläkin mutta nyt hyvä kun pikku housun suojaa!Jos nämä nyt sitten on menkat niin kaipa täytyy iloita niukista,todella niukista menkoista=)Tai sitten tämä voisi olla tietty jotain muuta=)Missäs kaikki ovat?Minä en jaksa salkkareita nyt katella mutta lostia odotan innolla.Telkkari narkkis kun olen=)nooh tulkeehan muutkin ilmoitteleen!
Minultakin pahoittelut ei toivotusta tätin vieralusta kaikille joille niin kävi, taisi olla useampia. :( Ja tsemppiä jatkoon.
Onko kaikki siirtyneet telkkarin ääreen? Itse en ole seurannut 24:sta enka lostia alusta ni ei oikein innosta katsoa. Taas olen " yksin" kotona, siis pikku mies tuhisee onnellisena unten mailla. Mies lähti peli hommiin, yllättäin sillä on menoja. Suunniteltiin kyllä että jos huomeniltana tehtäis jotain hyvää iltapalaa ja avattais vinkku pullo kun on poika laitettu nukkumaan... Kuulostaa kivalta.
Minä olen yrittänyt puhua miehelleni nyt enemmän tästä vauva " projektista" , ajattelin kuitenkin että liian painostava taktiikka ei ainakaan meillä onnistu. Olen aina pikkuisen vihjaillut sopivan tilaisuuden tullen. Saattaa jopa tuottaa tulosta, mutta ei passaa liian aikaisin innostua ettei tule pettymyksiä.
Kohta tulee mies pelaamasta ni täytyy sitten täältä häipyä. Taisin kyllä ohimennen tästä toutusta mainita, mut ei passaa kuitenkaan sen nähden täällä oleskella ettei vaan tuu takapakkia hyvällä käännytystyön aloitukselle... Ja saunakin on lämpiämässä, joten kohta päästään sinne. Huomenna en sit varmaan kerkee käymäänkään kun on meille se siivouspäivä ja kahdenkeskinen ilta... Mutta hyvät viikonloput vaan kaikille! Sunnuntaina palaan asiaan viimestään kun mies on töissä. :)
Hei kaikille, en aikaisemmin ole saanut aikaiseksi kirjoitettua näihin viikko tai päivä pinoihin, mutta nyt sain aikaiseksi..
Ei oikein ajatukset kulje, kun olen flunssassa, mutta aamulla kuitenkin herätys 05.30..
Joten koitan olla nopea.. Olen siis todellakin sinkku, joka haaveilee omasta ihanasta perheestä ym, osaatte varmaan kuvitella mistä haaveilen. Siis lähihoitaja ammatiltani ja kolmivuorotyötä niin saattaa kestää ennen kuin pääsen lukemaan. Kuumeilua tosiaan yli 2.5 vuotta, mutta puuttuu se aika ratkaiseva tekijä nyt kuitenkin eli se mies... Voi kun olisi sitä malttia ettei murehtisi elämää.. Olen kuitenkin yrittänyt ajatella posiitivisesti..
Nyt odotan että paranen niin aloitan tuon pisteillä laihdutuksen ja kuntoilun paremmin.. Joten kaikille kaunista kevättä ja hyvää viikonloppua jos en ehdi tulla tänne huomenna...
Oikein kivaa että kutsun sain tähän pinoon..
Nyt oon saanu kuurattua kämpän taas prima kuntoon niin ei tartee viikonloppuna kun imuroida=)Vitsi että pyykkiä tulee paljon kun on tollanen söpö sottapytty=)Meijän poitsu pyytää jo potalle kun tulee pisu hätä=)kohta se jo menee itse potalle ja sit ei tartteekkaan enää vaippoja=(se kasvaa liian nopeasti isoksi=)Sain poitsun just päikkäreille,vihdoinkin!No nyt meen syömään ja keittää kahvia=)