Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä JOHANNA TURUSTA, miehesi pettää sinua!

Vierailija
21.10.2015 |

Olen pahoillani, sain vasta tietää ettette eronneetkaan. Ikimaailmassa en olisi siihen luuseriin koskaan koskenut, jos olisin tiennyt!!!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei se mitään. Toivottavasti käytitte kumia, miehellä on tauti jos toinenkin.

terveisin Johanna

Vierailija
2/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin kyllä, jumalan kiitos

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen nimi?

Vierailija
4/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet E.K

Ap

Vierailija
5/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.K

Vierailija
6/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin ap:lle laittamaan mieluummin viestin suoraan asianosaiselle, koska täällä voidaan vaan syystä tai toisesta haluta pilata suhteita jne.

Vierailija
7/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin etsiä ko. henkilöä kyllä, mutten löytänyt kun en tiedä koko nimeä, asuin paikastakaan en ole 100% varma, aavistus kyllä on

Ap

Vierailija
8/17 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VITTUA??!!!

Vierailija
9/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
10/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. K.

Vierailija
11/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös Sara Tampereelta, sun miehes oli viime viikollakin mun luona "koulutuksessa" 😈

Vierailija
12/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se petä. Olemme ulkoistaneet parisuhde seksimme. Meillä on jokaisella oikeus omaan seksuaaliseen vapauteen. Miehelläni oikeus harrastaa seksiä ja minulla olla harrastamatta. Ja miksi sitten emme eronneetkaan. Seksi on vain osa parisuhdetta siinä on niin paljon muitakin itseämme tyydyttäviä ja kehittäviä asioita, että emme halunneet seksi yksin määrittelevän millaista elämää haluamme elää.

Vierailija
13/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullekin ilmoitettu vuosi sitten täällä mieheni pettämisestä M:n kanssa. Taisin tietää viimeisenä. Ehkäpä ovat luotuja toisilleen.

Vierailija
14/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, alle vuosi sitten miehesi väitti teidän olevan vaikeasti selitettävässä suhteessa, olikohan näin?

Vierailija
15/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä antaa sinulle oikeuden leikkiä toisten ihmisten elämällä? Kuvittelemalla pelastavansa jonkun pahan pahan miehen petokselta? Eiköhän tuossakin suhteessa ole ihan joku muu ongelma kuin joku nainen jota mies käyttää runkaamiseen vessapaperin sijaan. Sinuna antaisin heille tilaa hoitaa ongelmansa ilman, että joku minä olen niin paljon parempi ihminen suhteessa  muihin yrittää sitä säädellä.

Vierailija
16/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sinä mitää pahoillasi olet. Tuo pelkkää huonosti piilotettua itsekorostusta. Tiesit kesken olevasta erosta ja silti...

Vierailija
17/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minullekin ilmoitettu vuosi sitten täällä mieheni pettämisestä M:n kanssa. Taisin tietää viimeisenä. Ehkäpä ovat luotuja toisilleen.

Millä tavalla tieto sitten olisi muuttanut asioita? Millainen vuosi tuo sitten oli? Kaikki oli hyvin, eikä suhteessanne ollut ongelmia? Mies petti silkkaa pahuttaan?