Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä JOHANNA TURUSTA, miehesi pettää sinua!

Vierailija

Olen pahoillani, sain vasta tietää ettette eronneetkaan. Ikimaailmassa en olisi siihen luuseriin koskaan koskenut, jos olisin tiennyt!!!!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

suosittelisin ap:lle laittamaan mieluummin viestin suoraan asianosaiselle, koska täällä voidaan vaan syystä tai toisesta haluta pilata suhteita jne.

Vierailija

Koitin etsiä ko. henkilöä kyllä, mutten löytänyt kun en tiedä koko nimeä, asuin paikastakaan en ole 100% varma, aavistus kyllä on

Ap

Vierailija

Ei se petä. Olemme ulkoistaneet parisuhde seksimme. Meillä on jokaisella oikeus omaan seksuaaliseen vapauteen. Miehelläni oikeus harrastaa seksiä ja minulla olla harrastamatta. Ja miksi sitten emme eronneetkaan. Seksi on vain osa parisuhdetta siinä on niin paljon muitakin itseämme tyydyttäviä ja kehittäviä asioita, että emme halunneet seksi yksin määrittelevän millaista elämää haluamme elää.

Vierailija

Olisipa minullekin ilmoitettu vuosi sitten täällä mieheni pettämisestä M:n kanssa. Taisin tietää viimeisenä. Ehkäpä ovat luotuja toisilleen.

Vierailija

Mikä antaa sinulle oikeuden leikkiä toisten ihmisten elämällä? Kuvittelemalla pelastavansa jonkun pahan pahan miehen petokselta? Eiköhän tuossakin suhteessa ole ihan joku muu ongelma kuin joku nainen jota mies käyttää runkaamiseen vessapaperin sijaan. Sinuna antaisin heille tilaa hoitaa ongelmansa ilman, että joku minä olen niin paljon parempi ihminen suhteessa  muihin yrittää sitä säädellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat