Gallup: Millaista musiikkia kuuntelet? Mikä on koulutustasosi?
Kommentit (31)
Eniten kuuntelen klassista (barokki) ja elektronista (trance)musaa. En voi sietää suomipoppia ja -hoppia! En myöskään tykkää mistään musiikista taustamusiikkina, vaan oikeasti kuuntelen kuunnellessani musiikkia.
Koulutustakin on, mutta olen tk-eläkkeellä./22
Ylempi korkeakoulututkinto, opettaja, suomi pop 😀
Klassista, etenkin barokkia, oopperaa, gregoriaanista, Kipparikvartettia (n. kerran vuodessa kuten Tapio Rautavaaraa), Sergey Paramonovia, keskiasteen koulutus.
Radiota en kuuntele koskaan.
Nuorena olin kova Beatles-fani, Kinksistäkin tykkäsin. Nyt olen keski-ikäinen.
Amk. Blues and Jazz and rock'n roll, myös soul, sen lisäksi heviä, mutta sitä purkkasarjaa, ei mitään kuolemamusiikkia. Metallica, Rainbow, Dio, yms. Myös kantri menee radiosta, levyjä en osta. Reipas klassinenkin menee, vaikka levyjä ei ole, esim. Chopin. Piano ja kitaramusiikki soolona miellyttää myös. Olen aika monipuolinen siis.
Helpompi ehkä kertoa, mitä en kuuntele: Latotanssi-iskelmiä, rappia, technoa ja sitä tosi raskasta heviä siis, enkä itkuvirsiä. E
Kaikki menee paitsi Jukka Poika. Eniten kuuntelen rockia ja metallia, mutta rakastan myös iskelmää.
Opiskelen yliopistossa humanistisessa tiedekunnassa.
Kauppiksen olen käynyt, ja musiikkimaku on melkoisen laaja. Metalli (etenkin black ja doom) on lähimpänä sydäntä, mutta yhtä lailla kuuntelen niin indietytteleitä, klassista, punkia kuin sekalaisia poppareitakin.
Ei ole mitenkään kummallista että peräkkäiset keikkani ovat vaikkapa Robin, Dimmu Borgir ja Mozartia kirkkokonsertissa.
Metallia. Korkea-asteen tutkinto.
Irwinistä tykkään. Vanhemmasta, en niistä myöhemmistä ryyppyrenkutuksista. YTM.
Heviä ja punkkia.