Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämässäsi ihmisiä joille et ole kyennyt antamaan anteeksi?

Vierailija
09.02.2006 |

Mitä he ovat tehneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vihaa 24h/vrk enkä ajattele asiaa päivittäin.

Vierailija
2/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari ihmistä, jotka ovat käytöksellään aiheuttaneet sen, että en ole tippaakaan kiinnostunut heidän kuulumisistaan, elämästään tai muustakaan.

Heitä ei tavallaan ole enää olemassa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein mieluummin unohtaisi koko asian ja ajattelisi, että kyseinen ihminen on paha.

Vierailija
4/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä jotka kohtelevat toisia aina mielialojensa mukaan...siis jos on huono päivä niin saat kuulla kunniasi vaikka et olisi silmääsi räpäyttänyt..

Vierailija
5/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme menneet häneltä salaa naimisiin (emme kertoneet kenellekään): teitte itsestänne naurettavia!

Sen jälkeen ei ole ollut mitään asiaa.

Vierailija
6/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim niillä koulukiusaajilla voi olla itsellään ihan kamalaa? Eikä heillä ole ollut mahdollisuutta oppia elämään toisin?

Vierailija
7/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoivat minut ja siskoni adoptoitaviksi vauvoina. Elettiin monta vuotta lastenkodissa. itse he tekivät melkeimpä heti kaksi lasta lisää, jotka pitivät itsellään ja en ole saanut sisariini minkään näköistä yhteyttä:(

Vierailija
8/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaunaa. Eihän anteeksianto tarkoita sitä, että kaikki asiat jatkuvat ennalleen sen jälkeenkin. Luottamuspula on omassa tilanteessani kasvanut niin suureksi, että en tahdo olla liiemmin tekemisissä minua pahasti loukanneen ihmisen kanssa. Mutta en ajattele tätä ihmistä ' pahalla' enä puhu hänestä pahaa. Niin kuin joku tuossa aikasemmin sanoi, ihminen lakkaa tietyllä tavalla olemasta osa elämääni. Ja juuri tuosta kiinnostamattomuudesta. Hänen elämänsä ja ajatuksensa eivät enää kiinnosta minua.

Vierailija
9/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että he joutuisivat kokemaan saman kuin minä.

Vierailija
10/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen sukulaismieheni on kavaltanut rahaa muulta suvulta, suoltanut kamalia loukkauksia omasta perheestäni, uhannut tappaa meidät kaikki ja muuta kamalaa.

Luulin, että en koskaan voisi antaa hänelle tällaista anteeksi (ei niin ettäkö koskaan tulisi pyytämään), mutta nyt en enää ainakaan jaksa raivostua asiasta enää enkä haalia mitään vihan tunteita tuota säälittävää miestä kohtaan. Niin kauan kun ei toteuta uhkauksiaan ja jättää meidät rauhaan, olkoon.

Vierailija
11/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni koitan ajatella niin etten katkeroitusi kun se on vihan kanssa kamala yhdistelmä. Olen pyrkinyt ajatteleen et heillä on suuria ongelmia itsensä kanssa ja näin on minullakin helpompi olla.

Vierailija
12/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin mahtuu harmaan sävyjäkin.

Vierailija
13/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä kommentti erittäin väärällä hetkellä. Käytökseni perusteella ei tätä tietenkään huomaa, päinvastoin, mutta sisimmässäni en anna ikinä anteeksi. Toisaalta, sille on hiton hyvät perusteetkin. En edes halua niitä sanoa tässä.

Vierailija
14/14 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. parille jätkäkaverille. Heidän omat ongelmansa eivät oikeuttaneet sitä, että kohtelivat mua paskasti. Tosin olen heille myös kiitollinen siitä, että heidän vuokseen ymmärrän HYVÄN miehen arvon!

Koulukiusaajista olen huomannut sen, että he tekevät valtavasti vahinkoa toisille, eivätkä edes tajua sitä, tai muista jälkeenpäin. Heille koulu on ollut tosi kivaa aikaa. Siksi en jaksa ymmärtää heitäkään.