Voiko kunnianhimoton pätkätyöläinen löytää naisen?

Vierailija

Fyysisiltä ominaisuuksilta olen ihan normaali ja henkisiltä ominaisuuksilta olen melko kehittynyt (mikä tuo omat murheensa mukanaan), eli olen keskustelutaitoinen, ymmärrän laadukasta huumoria, osaan asettua muiden asemaan, eikä ajatteluni ei ole mustavalkoista (päinvastoin, hyvinkin värikästä). 

Ongelmani liittyy siis taloudelliseen asemaani. Voinko edes haaveilla fiksusta ja itsestään ja hygieniastaan edes hieman huolta pitävästä naisesta? En tiedä onko iälläni negatiivinen vai positiivinen vaikutus tilanteeseeni, olen parin vuoden päästä nelikymppinen.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tottahan toki  saat toisen kunnianhimottoman pätkätyöläisen !

Vai eikö prinssile kelpaa IHAN OMA taso ?

Kyllä minulle kelpaa köyhä nainen. Haluan kuitenkin fiksun naisen.

ap

Vierailija

Tietysti voit löytää. Kaikki eivät ole kivikovia ja kylmiä pintaliitäjiä, vaan osa (pieni osa) etsii ihmistä siitä toisesta ihmisestä, oikeasti i h m i s t ä. Tsemppiä etsintään, tai paremminkin löytämiseen. Kuuntele sisintäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osaat ainakin kehua itseäsi hyvin.

En nähtävästi tarpeeksi hyvin, kun onnistuin närkästyttämään ihmisiä. En ole mikään superälykäs, vaan henkiset ominaisuuteni liittyvät enemmän empatiaan ja syvällisyyteen. Ihan perusälykäs olen noin muuten.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat ainakin kehua itseäsi hyvin.

En nähtävästi tarpeeksi hyvin, kun onnistuin närkästyttämään ihmisiä. En ole mikään superälykäs, vaan henkiset ominaisuuteni liittyvät enemmän empatiaan ja syvällisyyteen. Ihan perusälykäs olen noin muuten.

ap

Älä välitä! Nämä nenäkkäät ämmät etsivätkin kaltaistaan, eivätkä sinunveroista maanläheistä tavista.

Kuitenkin sen "oikean" löydettyään moittivat ylkäänsä täällä pari vuoden kuluttua. Haet taviksen ja teet hänet onnelliseksi, niin vot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voit löytää. Kaikki eivät ole kivikovia ja kylmiä pintaliitäjiä, vaan osa (pieni osa) etsii ihmistä siitä toisesta ihmisestä, oikeasti i h m i s t ä.

Ainakin naispuolisista hyvin harvat ovat tällaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ookko komia? Jos oot niin sillähän se hoituu...

Jos olisi komea, niin eiköhän asia olisi hoitunut, ennen kuin ehtii nelikymppiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookko komia? Jos oot niin sillähän se hoituu...

Jos olisi komea, niin eiköhän asia olisi hoitunut, ennen kuin ehtii nelikymppiseksi.

No tämä kyllä totta...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat