Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin hiusten- ja ripsienpidennykset, rakennekynnet ja laihdutin, silti en kelpaa

Vierailija

Mies sanoi että menin lapsen takia pilalle, seksi ei tunnu miltään enää. Kuitenkin kehuu naapurin venäläistä naista, mutta kun minä yritin samaa niin olen "liian keinotekoinen"

Kommentit (7)

Vierailija

Seksi tuntuu vasta lapsien teon jälkeen..miehesi on todella väärässä!!!Heittäydy jääksi mokoman miehen kanssa!

Vierailija

Näyttää siltä, että mies vaan on päättänyt että olet tavalla tai toisella "tylsä", eikä hän halua enää olla kanssasi, mutta ehkä lapsen takia ei jättää haluaisi myöskään. Niinpä hän siinä kiukuttelee tyytymättömyyttään ja ehkä itsekin kuvittelee, että jos sinä muuttuisit, hän olisi taas kanssasi tyytyväinen. Mutta ei se toimi, koska ongelmat ei ole sinussa, vaan miehessä. 

Nyt sen miehen olisi aika miehistyä ja vakavoitua, kun lapsikin kerran jo on, ja lopettaa tuollainen lapsellinen ulkonäköön takertuminen ja kiukuttelu. Tajuta että ahdistus on hänessä ja hänen pitää se itsessään käsitellä, eikä kuvitella että se johtuu vaimon ulkonäön puutteista. Jos näin ei käy, tuollainen suhde voi käydä mahdottomaksi jatkaa...

Vierailija

Ei sun itsetuntosi tekojutuilla parane!Ei ladan ajo-ominaisuudet parane vaikka siihen laittaa jalopuu ratin?

Vierailija

Musta tuntuu että jos minun mieheni kehuisi minun aikanani naapurin venäläis-akkaa niin vetäisin luuvitosella!!Saatanan nynny että kuuntelet tuollaista!!!

Vierailija

Säälittävää.

Mutta jään yleisesti miettimään, sitä että täällä saa lukea usein vastaavanlaista. Miksi te ihmiset roikutte suhteessa joka ei anna kuin murheita. Miksi annatte polkea itsenne kynnyksen alle.

En voi kun kysyä että hyppäättekö te katoltakin jos siitä toinen tulee onnelliseksi.

Sinulle annan neuvon. Älä ole huomaavinasi hänen mollauksiaan. Mutta älä suostu seksiinkään. Pidä itsestäsi huolta niin että hän sen huomaa. Ja kun olette vaikka kaupungilla niin muistappa mainita (kun ohi kulkee joku mies) kuinka hyvän näkönen se oli. Vain noin ohimennen. Kato tehoaako kun teet sen muutaman kerran.

Ystäväni teki hyvän tempun herätellessään miestään. Hän alkoi puhua kuinka työkaverit on eronneet miehistään kun en on ollu niin laiskoja ja saamattomia. Alko mies tekemään kotitöitä. Konstit on monet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat