Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

http://aijaa.com/VckROa
Näettekö saman salaperäisyyden ja viehättävyyden noissa kuvissa kuin minä? Niin kaunista, mutta hieman epäilyttää tupakoinnin haittavaikutukset. Poistaako se teillä edes näläntunnetta samalla tavalla kuin kahvi? Saattaisi kompensoida sen sisältämiä myrkkyjä :D

30 = XS
32 = S
34 = M
36 = L
38 = XL

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mistä lähtien paskanhaju on ollut esteettistä? Tai kellertävät ikenet?

Haistapa käytettyä tuhkakuppia ja harkitse uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos pelkkää esteettisyyttä haet, suosittelen myrkytöntä ja nikotiinitonta sähkötupakkaa, esim Filmtownista saatavaa Lolly puffia. Älä tuhoa itseäsi.

Syrup is still syrup in a sippy cup.

Ei jummi! Mä harrastan urheilua ja kannatan terveellisiä elämäntapoja, mutta ai että, kun näen siis pelkästään näen jonkun tosi hyvännäköisen ihmisen polttamassa tupakkia, niin katse kiinnittyy siihen ihmiseen väkisinkin :D Järjetöntä!

Inhoan tupakan hajua, se maksaa paljon ja tuhoaa terveyttä, mutta mulla on silti jonkinnäköinen fetissi sitä kohtaan. Alla olevat kuvat saa mun pasmat ihan sekaisin.

www.tattooshunt.com/images/12/smoking-guy-with-lettering-chest-tattoo.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0b/5b/c8/0b5bc85cb778bf27...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a8/82/e2/a882e2569f536b4a2dbea...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5c/9f/24/5c9f247c421b8a86...

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/56/af/7a/56af7a3e32d64591be370e79...

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Hmm..kellertävät sormet ja hampaat, jatkuva kuiva yskä, ennenaikaisesti rypistynyt/kuivunut/vanhentunut iho.  Plus vielä kaikki mahdolliset sairaudet jotka voi saada tupakoinnista. Siinä muutama haittavaikutus.

Ja ei, omalta kohdaltani en kyllä allekirjoita että pitäisi  nälkää loitolla.

nimim. olin (ja olen vieläkin) lievästi ylipainoinen

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

m

Röökaavat muijat on ällöttäviä.
Kaveri on ketjupolttaja ja elää vissiin röökillä ja kahvilla.
Eräällä tutulla naisella keuhkoahtaumatauti vähän yli 30v ikää ja vetää kanssa ketjussa röökiä.

Vierailija

Siellä on nyt joku kananpersetukkainen, ylipainoinen lähiö-yh, joka kuvittelee muuttuvansa kuvien naisten kaltaiseksi tupakoimalla :D

Vierailija

No ei nyt taida olla tytöllä ihan kaikki muumit laaksossa. Voin kertoo ettei ne rusinoituneet keuhkot näytä hyvältä enää ruumiinavauksessa.

m

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röökaavat muijat on ällöttäviä.
Kaveri on ketjupolttaja ja elää vissiin röökillä ja kahvilla.
Eräällä tutulla naisella keuhkoahtaumatauti vähän yli 30v ikää ja vetää kanssa ketjussa röökiä.

En mä LIIKAkäyttäisi sitä.

Pistä kuva jakoon ap, että nähdään minkälainen pirkko siellä huutelee.
Absilla kun käyn syömässä ja bongailen pirkkoja niin joskus nähnyt ihan ok näköisiä naisia ja ovesta kun pääsee pihalle posket lommolla imetään norttia.
Sun pitää ap mennä kioskille ja ostaa punasta lm:ää , sillä se selviää onko röökaaminen kivaa ja seksikästä.

Vierailija

Heh, saatat kuvitella näyttäväsi tupakoidessasi tuollaiselta mysteeriseltä ja kohtalokkaalta, mutta oikeasti se näyttää ihan tosi tyhmältä. Ehkä jos menet jonkin ranskalaisen linnan ikkunalaudalle istumaan, siinä saattaisi olla jotain sitä estetiikkaa mitä haet, mutta lähikaupan edessä hartiat korvissa, sormet sinisinä -20 asteen pakkasessa ei varmaan vastaa ihan mielikuvaasi?

Vierailija

Multa eräs tuttava kysyi parikymppisenä että miksen polta, kun "se näyttää hyvältä". No nyt parikymmentä vuotta myöhemmin toisella meistä on sellainen perssilmää muistuttava suu kun vuosikymmenien tupakan imuttelu on tehnyt karmivat rypyt.  Että se siitä hyvältä näyttämisestä. Puhumattakaan harmahtavasta, veltostuneesta ihosta, keltaisista hampaista ja sormenpäistä. Eikä edes lähdetä vertaamaan meidän keuhkojen kuntoa....

Vierailija

Aluksi tosi kivaa, mutta lopulta toosi vittumaista.

Aika seksyä rämpiä loskasateeseen röökille pihalle. Tai kun on pakkasta 28 astetta.

Tupakointi on vähän kuin vahinkoraskaus tuntemattoman kanssa ilman lapsensaannin hyviä puolia. Pienen hetken nautinnosta on tosi pitkät seuraukset.

Jos ne keksii röökin jossa ei ole riippuvuutta aiheuttavia kemikaaleja, niin palaan minäkin tupakoitsijaksi. Mutta siihen asti on vain itsensä huijaamista hokea sitä että "polttaisin vain vähän".

Vierailija

Pakko myöntää, että ymmärrän hyvin tupakoinnin esteettisyyden ja olen entinen tupakoija (nykyään vähemmän esteettinen iso boximodi kourassa). Se on kuitenkin huono syy aloittaa, ja kuvissa ei tietty näy niitä rujompia puolia, kuten hengästymistä rappusissa ja epämääräisen liman rykimistä joka aamu, voisi Audrey Hepburnkin näyttää noissa tilanteissa vähemmän hehkeältä vaikka tupakka killuisikin hienon karttakeppi holkin päässä.

Katselepa kuvia näistä "tupakkaikoneista", ilman sitä tupakkaa kädessä ja mieti olisiko siellä kuitenkin jotain muuta kaunista asiaa tai tyyliseikkaa jonka voisit mieluummin kopioida itsellesi?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat