Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ku mä en vaan jaksais?

Vierailija

Venyyttää senttiä. Kokoajan hakea töitä eikä siltikään saa mitään, joka kertahan sitä vähän toivoo että tulis kutsu haastatteluun, mutta ei. Nykyään käy niin ettei edes kiitetä hakemuksesta ja kerrota ettei osunut kohdalle tällä kertaa. Kokoajan odotella koska satutaan soittamaan niistä paikoista jossa teen sijaisuuksia kun tarvitaan. Tälle kuukautta ei taida tulla mitään. :(
En tiedä mikä mutta joku on imaissut multa kaikki voimat.
Aikuisopinnotkin menee päin mäntyä ja motivaatio jo kärsii.
Meille piti tulla vielä yks lapsi mutta en tiedä voiko edes tulla... :(

Kommentit (2)

Vierailija

Jaksuja. Voi olla, että tuota jatkuu vielä pitkään eikä sun tarvii sitä jaksaa. Se on paska juttu, mutta et voi sille tuon enempää. Joko yrität löytää jotain, josta sulle tulee hyvää oloa ja lisää sitä voimaa, mitä tuo paska sitten voi susta imeä tai sitten olet tyhjilläs kuitenkin. Erona kai se, että olet edes saanut jostain hyvää oloa. Yhtä tyhjiin sä olet kuitenkin valunut. Voimia!

Vierailija

Jaksamisia. Täällä on kans yksi joka etsii töitä. Oon ollu jo kohta kaksi vuotta työttömänä ja alkaa pikku hiljaa vituttaa ku ei töitä löydy.  En jaksaisi laittaa hakemuksia mutta miehen takia on pakko sillä se mua pakottaa hakeen töitä. Kaikki oisi niin paljon paremmin jos mä vaan saisin olla rauhassa. Mutta pakko se on rahaa saada jotta saa vastaisuudessa edes juustoa leivälle. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat