Mitä mieltä olette?

Vierailija

Tapasin loppukesänä miehen kenen kanssa vietin paljon aikaa, tutustuttiin ja viihdyttiin paljon toistemme seurassa. Hän kuitenkin muutti n. kuukausi sitten toiseen kaupunkiin ja erossa ollessamme hän kertoi miten on ikävä minua ja häntä ärsyttää paljon muutto. Hän on kuitenkin muutamassa takaisin tänne ensi vuoden alkukesästä.

Nyt hän oli taas vierailemassa kotikaupungissaan ja näimme pari kertaa, hän oli yötä luonani ja kävimme elokuvissa ja syömässä. Hän muuttui kuitenkin etäiseksi ja eilen kun juteltiin, hän sanoi että ahdistui jos tämä menee nyt vakavammaksi koska ei halua kaukosuhdetta ja olen itse samaa mieltä, en pystyisi olemaan kaukosuhteessa ja sanoinkin hänelle että emme ole tilivelvollisia mistään toisillemme koska emme seurustele. Hän sanoi helpottuneen tuosta koska ei halua vielä sitoutua vain yhteen ihmiseen. Hän sanoi myös että hänellä on tunteita minua kohtaan ja että ei halua kuulla jos olen jonkun toisen kanssa ollut.

Eilen mulla oli hyvä fiilis keskustelusta, mutta nyt mietin paljon kaikkea.. Odotako hänen muuttoa turhaan ja haluaako hän oikeasti tutustua ja nähdä minua aina kun pystytään? Olen myös suunnitellut meneväni hänen luonaan käymään ja hänestä se olisi mukavaa. Mitä mieltä olette asiasta?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat