VR:n konnarit ei leimaa lippua?

Vierailija

On nyt pikkasen pistänyt ihmetyttämään kun todella usein käy tilanne, että istun lipunmyyntivaunussa ja konnari kyllä katsoo lipun, mutta sanoo vaan että "kiitos" ja jatkaa matkaa. Mulla on siis sellainen sarjalippu joka pitää konnarin leimata, ei sellainen ohut läpyskä jonka voi itse leimata leimauslaitteella. En sitten tiedä miksi konnarit ei vaivaudu tota leimaamaan, yksi konnari kerran turhautuneena sanoi että "noissa kestää niin kauan että oltais perillä ennen kun ehtisin leimata.." Öö, ei siinä kyllä yleensä kauaa kestä :D

Noh tälläviikolla olinkin sitten pelko persiissä junassa kun konnari ei pyynnöistä huolimatta suostunut leimaamaan ja lipussa oli erikseen lipuntarkastaja. Olisiko muka mennyt läpi jos tää lipuntarkastaja olisi huomannut etten ole leimannut lippuani ja olisin selittänyt että näytin sitä kyllä mutta konnari ei leimannut?

Siis täh, käykö teille muille samaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoraan sanoit, että "leimaa nyt tämä sarjalippuni" ja konnari ei tottele? Kuulostaa omituiselta.

Joo sanon kyllä aina että lippua ei ole leimattu (oon sen verran maalainen etten ole ihan varma miten ne leimausjutut toimii siinä junan eteisessä ja voiko tota pahviläpyskää leimata) ja olen pysäyttänyt konnarin että lippu tulisi leimatuksi. Useamman kerran on käynyt toi et konnari sanoo vaan "kiitos" ja pitelee sitä lippua, mutta ei leimaa. Yhdellä työkaverilla on sama homma mobiililippujen kanssa. Siis voiko olla että on muka niin kiire että toi veisi liikaa aikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoraan sanoit, että "leimaa nyt tämä sarjalippuni" ja konnari ei tottele? Kuulostaa omituiselta.

Joo sanon kyllä aina että lippua ei ole leimattu (oon sen verran maalainen etten ole ihan varma miten ne leimausjutut toimii siinä junan eteisessä ja voiko tota pahviläpyskää leimata) ja olen pysäyttänyt konnarin että lippu tulisi leimatuksi. Useamman kerran on käynyt toi et konnari sanoo vaan "kiitos" ja pitelee sitä lippua, mutta ei leimaa. Yhdellä työkaverilla on sama homma mobiililippujen kanssa. Siis voiko olla että on muka niin kiire että toi veisi liikaa aikaa?

Pahviläpyskä työnnetään sinne eteisen laitteeseen ja leimataan. se kuuluu tehdä itse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat