Kuinka nopeasti turvotus laskee kun menen huomenna katkolle?

Vierailija

Olen juonut viimeisen 6kk n. kolmisen pulloa viiniä päivässä. Nyt menen katkolle, kuinka paljon painoni laskee jos en syö juurikaan?

Kommentit (7)

Vierailija

Tuossa määrässä viiniä on noin 1800 kcal, mikä on keskikokoisen ja melko vähän liikkuvan naisen päivän energiantarve. Varmasti laihdut vaikka syöt, kunhan et korvaa viiniä suklaalla (kuten anoppini). :)

Vierailija

Itse olen huomannut että dokaaminen laskee painoa eikä niinkään nosta. En tosin ole koskaan tuollaisia määriä juonut, join ennen olutta nykyään viiniä mutta max 1,5plo/pv.

En tiedä sitten vaikuttaako asiaan että olen vähän alle 30v mies. Tiedostan kyl että ei hyvää tee ja yritän vähentää mut silti suht usein kuitenkin juon, ehkä 3pv/vko.

Käyttäjä116
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut viimeisen 6kk n. kolmisen pulloa viiniä päivässä. Nyt menen katkolle, kuinka paljon painoni laskee jos en syö juurikaan?

Eipä syömättä oleminen turvotusta vähennä.Parempi, kun syöt kunnolla,toipuminenkin on nopeampaa.Turvotus kestää " jonkin aikaa" ,sekin on vähän yksilöllistä.Viikko- kaksi, niin alat näyttää ihmiseltä.

Tsemppiä sinulle.

Käyttäjä116
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Eipä syömättä oleminen turvotusta laske.Parempi, että syöt kunnolla, niin toipuminenkin on nopeampaa.

Turvotus kyllä kestää aikansa,viikon- kahden kuluttua alat näyttää ihmiseltä.

Tsemppiä sinulle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat