Mille alalle kannattaa kouluttautua?

Vierailija

Hoitoalalla olisi töitä, mutta se ei nappaa sitten yhtään. Olen muuten aika avoin mille alalle tahansa, millä vain työllistyy.
Terveisin 24-vuotias kahden lapsen kotiäiti, takana käyty vain peruskoulu ja työskentelyä varastotyöntekijänä (ei vakituisena). Lukiota käyty pari vuotta ja lähihoitajan koulutusta alle vuosi (silloin tajusin etten sovi tälle alalle).

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyt nyt ainakin sen lukion loppuun. Jos lähtis siitä ensin.

Tuota olen miettinyt, että kävisi lukion loppuun jossain iltalukiossa. Mutta sitten pitäisi kuitenkin hakea jollekin alalle sen jälkeen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt nyt ainakin sen lukion loppuun. Jos lähtis siitä ensin.

Tuota olen miettinyt, että kävisi lukion loppuun jossain iltalukiossa. Mutta sitten pitäisi kuitenkin hakea jollekin alalle sen jälkeen.
Ap

No mikä ala se kiinnostaisi. Mitä tykkäisit tehdä työksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sille alalle mikä tuntuu susta omimmalta.

Se mikä kiinnostaa, ei ole mulla mahdollista hakea. Poliisin ammatista haaveilin jo lapsena, mutta olen niin lössykässä kunnossa, etten pääsisi ikinä sisään. Ja varmaan alan olemaan jo liian "vanha" hoitamaan itseäni siihen kuntoon, että ehtisin vielä koulutukseen hakemaan.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä kiinnostaa, ei ole mulla mahdollista hakea. Poliisin ammatista haaveilin jo lapsena, mutta olen niin lössykässä kunnossa, etten pääsisi ikinä sisään. Ja varmaan alan olemaan jo liian "vanha" hoitamaan itseäni siihen kuntoon, että ehtisin vielä koulutukseen hakemaan.

Ap

No et sä kyllä vielä 24v:nä liian vanha ole jos vaan tartut asiaan ja alat treenata tosissas vaikka samalla kun käyt sitä iltalukiota! Tunnen yhdenkin naisen joka reippaasti yli kolmekymppisenä vielä haki poliisikouluun ja pääsi siään. Nyt on poliisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et sä kyllä vielä 24v:nä liian vanha ole jos vaan tartut asiaan ja alat treenata tosissas vaikka samalla kun käyt sitä iltalukiota! Tunnen yhdenkin naisen joka reippaasti yli kolmekymppisenä vielä haki poliisikouluun ja pääsi siään. Nyt on poliisi.

Ihanko totta? Vau, kiitos tästä kommentista.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen wt muija olet. Nuorena hankittu lapsia ja pelkän peruskoulun saanut käytyä. Miksi luusereiden pitää lisääntyä?

Mitäs vikaa tässä on? Eikös mulla nimenomaan ole koko loppuelämä aikaa kouluttautua ja työskennellä.
Ihme asenne sulla.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos sä tuolla asenteella lähdet koulutukseen hakemaan niin ei hyvä. Sun on hyvä ajatella, että mä oon paras ja pääsen sisään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen wt muija olet. Nuorena hankittu lapsia ja pelkän peruskoulun saanut käytyä. Miksi luusereiden pitää lisääntyä?

Mitäs vikaa tässä on? Eikös mulla nimenomaan ole koko loppuelämä aikaa kouluttautua ja työskennellä.
Ihme asenne sulla.

Ap

Tuollaiset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos sä tuolla asenteella lähdet koulutukseen hakemaan niin ei hyvä. Sun on hyvä ajatella, että mä oon paras ja pääsen sisään.

Yritänkin enemmän ajatella järjellä kuin tunteella tässä asiassa. Haluaisin hakea alalle, millä varmasti työllistyy. Poliisejakin varmaan on nimittäin tarjolla enemmän mitä on varaa palkata.

Ap

Vierailija

Minäkin tässä mietin mitä kannattais opiskella. Tosin mulla ikää jo 31v. Merkonomin tutkinto ja pph-tutkinto löytyy. Kummallakaan ei saa pätkätöitä kummempaa. En tiedä olisko musta hoitoalalle. Ei ainakaan sellaista missä kovin verta näkee suuris määrin kun alkaa pyörryttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne sulla.

Ap

Tuollaiset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Niin jätänkin. Välillä vaan sitä ihmettelee, että ajatteleeko joku aikuinen ihminen oikeasti noin kapeakatseisesti.
Kuvittelee tietävänsä minustakin jo kaiken oleellisen aloitusviestini perusteella. No, meitä on moneksi.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat