Facebookin "ihmisiä jotka saatat tuntea" MITEN ne määräytyy?

Vierailija

Ku ei ole edes yhteisiä kavereita. Voiko tuossa olla niitä tyyppejä, jotka on käyneet sinun sivujasi katsomassa? Ainakin siihen tulee niitä tyyppejä joiden sivuja sinä olet käynyt katsomassa.

Tulee vain välillä sellaisia tyyppejä siihen, ettei minkään kaverin kautta voi yhdistää, mutta silti on jollain tavalla tuttu tää tyyppi. Eikä miltään ihan pieneltä paikkakunnaltakaan olla. Ketään kaveriakaan en tunne, joidenkin tän tyypin kaverien kohdalla lukee "3 yhteistä kaveria" mutta näin nyt lukee useimman saman paikkakuntalaisen tyypin kohdalla, yhteinen kaverin kaveri. Ei pitäisi tuonkaan takia ehdotella koska näitähän on tuhansia

Kommentit (3)

Vierailija

Käsittääkseni nuo ehdotukset perustuvat siihen dataan, jota FB on käyttäjästä kerännyt. Toimivat samalla periaatteella kuin kohdennettu mainonta. Sivusto voi siis ehdottaa ystäväksi ihmistä, jonka kanssa sinulla on yhteistä paikkakunta ja osallistuminen samaan tapahtumaan, tai teillä on yhteinen kaverin kaveri ja lisäksi tykkäätte kumpikin samasta tv-sarjasta. Ei siis tarkoita, että sinulle ehdotetut henkilöt olisivat tutkineet sinun profiiliasi.

Vierailija

okei, toivottavasti on näin. Koska en tosiaankaan halua, että minua ehdotellaan niille joiden profiilia olen katsonut :D

Enkä nyt oikein haluaisi sitäkään, että tämä tyyppi olisi stalkannut minua

Vierailija

Ehdottaa yhteisten kaverien perusteella tietenkin. Sitten olette olleet samassa tapahtumassa tai tykänneet samasta julkaisusa tai teillä on yhteisiä kaverien kavereita jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat