Yrityksen joululahja työntekijälle/asiakkaalle

Tyttötonttu

Hei,

Nyt kun tällä palstalla on joulu noussut keskustelupalstalle, kysyn minä mitä olette saaneet työpaikkanne joululahjana tai mitä olette saaneet asiakkailtanne ? Jos saatte joululahjan, vietetäänkö teillä myös pikkujoulut?

Kommentit (2)

Vierailija

Vuosiin ei ole tullut mitään. Aikanaan tuli jotakin tuikkujalyhtyjä, kassi ja viiniä tietysti.

Viimeiseen reilu 5 vuoteen työnantaja on tainnut antaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja yhteistyökumppaneilta on tullut samanlaisia viestejä tai olen itse saanut käydä päättämässä minne lahjoitus annetaa.

Jokunen viinipullo on konsulteilta tainnut tulla.

Vierailija

Asiakkailta ei kyllä juuri saada lahjoja.

Työnantajalta on saatu ehkä joku lahjakortti johonkin, arvoltaan luokkaa 50-100€ ja sen lisäksi joku viinipullo tai herkkukori tms. Riippuu vähän miten firmalla menee, jos rahat on vähissä, niin ei ole saatu mitään. Pikkujouluakin on vietetty vaihtelevasti, aikoinaan tahti oli tyyliin joka toinen vuosi, kun omistaja ei ehtinyt muka järjestää niitä aina, mutta nyt järjestysvastuussa on pomon sihteeri ja pikkujoulut on järjestetty joka vuosi, samoin joululahjat ovat olleet vähän parempia.

Vuosiboonus maksetaan myös joulun alla ja se on ollut nollasta vähän reiluun kuukauden palkkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat