Kuolaako miehesi avoimesti naisjulkkiksia?

Vierailija

Vaikkapa kun yhdessä katselette televisiota ja ruutuun pärähtää miestä miellyttävä naishenkilö, niin näyttääkö miehesi sanoin ja elein myös sinulle sen, että tuo nainen on hänestä ihana? Mun mies tekee niin ja mietin kuinka tavallista tuo on vai onko tuossa kyse jonkinlaisesta ärsyttämisestä tms. Meillä on hyvä suhde yleisesti, mutta hieman mietityttää miksi mies tekee noin vaikka olen joskus maininnut, että tuollainen tuntuu vähän valjulta. Mieheni on nyt viimeiseksi innostunut eräästä suomalaisesta naisjulkkiksesta ja etsii ahnaasti kaikenlaista häneen liittyen eri puolilta. Itse en hekumoi miehelle jos joku symppis mies telkkarista tai muualta putkahtaa, koska en näe sellaisessa mieltä. Miltä tuollainen susta tuntuu/tuntuisi? Mietteitä?

Kommentit (8)

Vierailija

Riippuu siitä kuka naisjulkkis on kyseessä ja mitä mieltä hänestä itse olen. Jos mieheni kuolaisi jotain kumitissistä aivotonta bimboa (Sara Sieppi, Sara Chafak, Sofia Ruusila, Maisa Torppa, Suvi Pitkänen, Martina Aitolehti tms ääliömäiset silikoniaivot), jättäisin hänet koska en tuollaista arvomaailmaa itse arvosta. Jos hän sanoisi jotain oikeasti älykästä ja kaunista naista ihanaksi, hyväksyisin sen ja olisin ylpeä siitä etää hän on minun kanssani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuka naisjulkkis on kyseessä ja mitä mieltä hänestä itse olen. Jos mieheni kuolaisi jotain kumitissistä aivotonta bimboa (Sara Sieppi, Sara Chafak, Sofia Ruusila, Maisa Torppa, Suvi Pitkänen, Martina Aitolehti tms ääliömäiset silikoniaivot), jättäisin hänet koska en tuollaista arvomaailmaa itse arvosta. Jos hän sanoisi jotain oikeasti älykästä ja kaunista naista ihanaksi, hyväksyisin sen ja olisin ylpeä siitä etää hän on minun kanssani.

Aika kovaa kategorisointia. Ettei vaan olis vähä silikonia päässy sunkin aivoihin? :D

Vierailija

Ei. Enkä tiedä oikeastaan mitään miehen naismausta, jos asiaa okein ajattelen. Fitnessnaisista ei pidä, muuta ei tule mieleen.

Vierailija

Hän nyt ei kuolaa ketään mutta jos hänen mielestään joku ihminen (olipa julkkis tai ei) on hyvä tyyppi tai hänessä on jotain hyvää niin mainitsee siitä. Miksi ei. Hienoa että hän on huomionkykyinen ja valmis sanomaan positiivista toisista ihmisistä. Niin hän sanoo minustakin. Kehuu ja kannustaa. Jotenkin jäi sellainen tunne että olet mustasukkainen ilman syytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että miehelläsi täytyy olla sama maku ihmisten suhteen kuin sinulla. Sehän ei ole mahdollista. Jokaisella on oma makunsa. Ja mitäpä se haittaisi sinua jos joku julkkis olisikkin hänen mielestään viehättävä. Voihan taulujakin ihailla ja sanoa kauniiksi vaikka ei itselleen sellaista haluaisikkaan. Etkö itse ihaile jos näät mielestäsi komean miehen. Vai ajatteletko heti että onko se miehesi mielestä komeampi ja saatko sinä pitää sitä komeena varsinkin jos se on miestäsi komeampi. Herää jo.

Vierailija

Mun mies ei kuolaa ketään mutta halii ja pussaa mua kyllä leffan aikana sama millanen vosu siellä on :) 1,5v yhteiseloa ja kohta puolet siitä avioliittoa. <3

Vierailija

Pikemminkin on pitänyt kaivella, että mies sanoo mielipiteensä. Itte tykkään kommentoida, jos esim. joku näyttelijä (mies tai nainen) on erityisen viehättävä, mutta mieheltä tulee lähinnä "jaa, hmm, ok"-kommentteja. Lopulta urkkimalla ja utelemalla sain ongittua pari naisnäyttelijää, jotka ovat hänen mielestään viehättäviä.
.
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni... Minusta on ihan kiva tietää miehen naismausta tiettyyn pisteeseen saakka - tietty menee mauttomaksi, jos aivan tolkuttomasti kuolaa, kyttää ja kehuu. Turhaa korostamista ja miettishän sitä, et miksi se mulle hehkuttaa. Nyt asia puheeksi rauhalliseen sävyyn, voit just kysyä, että miltä hänestä itsestään tuntuisi, jos sinä harrastaisit samanlaista toisen miehen palvontaa. Miten mies huomioi sinua - tuntuuko, että saat itse riittävästi huomiota ja arvostusta? Ei kai esim. vertaile?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat