Mua pelottaa aivan hitosti terveydentilani (pakko sanoa jonnekin)

Vierailija

Taas lisätutkimuksiin, minuun sattuu koko ajan aika paljon ja tahtoisin nyt tässä tilanteessa enää vain lähinnä rääkyä kuin pieni lapsi ja kuulla että joku asiantuntija oikeasti vakuuttaisi että tämä menee ohi ja mä parannun kyllä. Tuntuu että mun urheus- ja optimismivarastot ovat ainakin tällä erää hieman ehtyneet. Pelottaa aivan helvetisti. :(

Kommentit (4)

Vierailija

Yöt on nyt tässä tilanteessa ikäviä. Nukun kyllä, mutta näen kaikenlaisia pahimpia skenaarioita unissani. Aamulla herään todellisuuteen, joka on raskas. Nyt ei enää raskas, vaan oikeasti minua pelottava. Menettelisi vielä muuten, kaikki muut murheet mä kyllä jaksan ja olen jaksanut, mutta sitten tuli tämä viimeisin iso isku. Olin juuri hetken aikaa uskaltanutkin olla odottamatta lisää ikäviä.

Semmoista vielä, että koskaan ei voi tietää toisen ihmisen taustoja ja murheita, minustakaan tätä suota mitä nyt tällä erää rämmin läpi kaikenlaisen muun ei niin kivan ohessa, ei juuri käsittääkseni näe, ei voi tietää jollen ole kertonut. Itse asiassa pieni laihtuminenkin on vain hehkeyttänyt, kunhan en nyt tämän enempää enää laihtuisi. Moni voisi ajatella että hyvin pyyhkii. Ja miksi muuttamaankaan sitä käsitystä, sillä ihmisen julmuuden minä tunnen.

Vierailija

Kerro vaan. Mä olen ollut muutama vuosi ehkä samantapaisessa tilanteessa. Sairastuin, melkein kaksi vuotta ennen kuin selvisi syy. Tuona aikana laihduin, kipuja oli paljon, unettomuus astui kuvaan ja suunnittelin jo melkein hautajaisia. 

Enhän minä tunne sinua, mutta ehkä se onkin hyvä puoli, voit keventää huoltasi ilman pelkoa kenenkään julmuudesta.

Vierailija

Etkö kertoisi? Se aamuyö on muuten tosi kurja aika heräillä. Sitä sanotaankin suden hetkeksi, yleensä tulee vaan ikäviä asioita mieleen tuolloin.

Onko sulla sairaus, joka pahentunut?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat