Mies ei kehu, ei kosketa

Vierailija

Mies ei koskaan kehu minua eikä koskaan sano rakastavansa. Hänen mielestään riittää että ollaan yhdessä ja merkitsee että olen hänelle kaikkein tärkein. Mies tietää kuinka tärkeää minulle olisi kuulla edes silloin tällöin jotain positiivista itsestäni ja rakkaudentunnustuksia..mutta ei. Mies on suht temperamenttinen välillä ja saattaa hermostua pienistä asioista (ei suoranaisesti siis minulle) mutta esim. nyt on ollut 2päivää todella vaisu, eilen vaihdoimme ehkä 10 sanaa illalla, hän ei puhu eikä pussaa oma-aloitteisesti. Vika ei ehkä ole minussa (taaskaan) mutta ahdistaa kun itse toivoisin joka päivä jotain pientä läheisyyttä, yhteenkuuluvuuden tunnetta.. Pelkään että mies

Kommentit (7)

Vierailija

Siis pelkään että mies on kanssani vain yhteisen lapsen takia. Toissailtana mies totesi että ei ole oma itsensä eikä saa olla mitä haluaa.. Koitin kysellä mitä hän sillä tarkoittaa niin sanoi että ei vaan osaa olla enää hauska ja iloinen?! Sitten taas jos mies mokaa nii kyllä sillon rakastetaan ja luvataan muuttua ja huomioida.. Mies on ollut nyt reilu kk vkloput selvinpäin kun "mokasi" yhden kännireissun ja koittaa nyt sit ilmeisesti todistella jotain, että on enemmänkin..

Vierailija

Mitä sä pelkäät?

Monet miehet ovat tuollaisia jörriköitä. Heitä pitää vain sinnikkäästi opettaa mitä haluat. Jos mies ei kuuntele eikä edes halua yrittää toteuttaa koskaan sun toiveita, taitaa olla vain hyvin itsekäs tapaus, joka ei tule koskaan muuttumaan ja jos sä haluat rakkautta ja hellyyttä joskus, niin kannattaa erota nykyisestä suhteesta ja hakea sellainen joka haluaa täyttää myös sun toiveet. 

Vierailija

Huokaus... Kuinka vanha olet? Lapsi on tehty ja periaatteessa ilmeisesti olet aikuinen, mutta käytännöllisesti katsoen et ollenkaan. Miksi mies edes haluasi olla kanssasi jos suusta ei ole muuten kuin kotipiiaksi, reiäksi ja lapsenne huolehtijaksi? Milloin meinasit ryhdistäytyä ja ottaa oma paikkasi parisuhteessanne? Kuinka kauan meinasit vielä madella miehen mielialojen mukaan ja pelätä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huokaus... Kuinka vanha olet? Lapsi on tehty ja periaatteessa ilmeisesti olet aikuinen, mutta käytännöllisesti katsoen et ollenkaan. Miksi mies edes haluasi olla kanssasi jos suusta ei ole muuten kuin kotipiiaksi, reiäksi ja lapsenne huolehtijaksi? Milloin meinasit ryhdistäytyä ja ottaa oma paikkasi parisuhteessanne? Kuinka kauan meinasit vielä madella miehen mielialojen mukaan ja pelätä?

Multa meni nyt jotain ohi, missä määritellään että olen vain kotipiika ja reikä miehelleni? Olen äitiyslomalla, joten sen takia olen aika paljon kotona nyt juu. Mutta onhan mulla omat menoni ja elämäni, työssäkin olen ollut koko suhteemme ajan. Onko se väärin että kaipaan silti läheisyyttä mieheltäni? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aina kun valitan tänne palstalle, mieheni tulee uutena ihmisenä kotiin ja hellyydestä ei ole puutetta!

Hyvä sulle! Vahinko kun ei mulla toimi. Vaimoni on hyvin pitkälle samanlainen kuin AP:n mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun valitan tänne palstalle, mieheni tulee uutena ihmisenä kotiin ja hellyydestä ei ole puutetta!

Hyvä sulle! Vahinko kun ei mulla toimi. Vaimoni on hyvin pitkälle samanlainen kuin AP:n mies.

Miksi alapeukku?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat