Lähtisitkö

Vierailija

Tilanne on siis, että mies osti auton, mutta se on haettava meiltä 250km päästä. Ja fiksusti sinne ei tosiaan pääse kuin omalla autolla. Joten siis menomatka mentäisiin yhdessä. Mutta paluumatkan kumpikin ajaa omalla autollaan. Lähtisitkö tällaiselle keikalle ilman mutinoita? Ja siis määränpää on sinulle tuntematon paikka, mutta osa matkasta tuttua.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tottakin lähdet, otat samalla lomareissun ja matkailun kannalta. Miks et lähtisi?

Paluumatka yksin hirvittää. Outo kaupunki, outo tie. Ja tosiaan 250 kilometriä.

Eikä ole helppo ajaa peräkkäin kun on muutakin liikennettä. Kaupungissa saattaa vaihtua liikennevalot niin että toinen jää niihin tai moottoritiellä joku ajaa väliin. 

Vierailija

Täh? Ihanko oikeasti aikuinen ihminen kyselee tällaisia? :D Mikä sinua asiassa vaivaa? Mikä siinä on niin vaikeaa ajaa tuollainen muutaman tunnin matka? En ymmärrä. Minä ottaisin matkan ihan huviajeluna ja varaisin tulomatkalle itselleni kaikkea hyvää purtavaa, hyvää musiikkia ja hymyssä suu ajelisin. Enkä pitäisi edes kiirettä. Opettele siis ajamaan ja tämä reissu voisi olla hyvä siihen. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Vierailija

Mene ihmeessä mukaan ja ota reissu seikkailuna :) kyllä sinä selviät ja pysyt perässä. Sitten saat lisää itsevarmuutta autoiluun ja olet yhtä kokemusta rikkaampi :) reippaasti vaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakin lähdet, otat samalla lomareissun ja matkailun kannalta. Miks et lähtisi?

Paluumatka yksin hirvittää. Outo kaupunki, outo tie. Ja tosiaan 250 kilometriä.

Eikä ole helppo ajaa peräkkäin kun on muutakin liikennettä. Kaupungissa saattaa vaihtua liikennevalot niin että toinen jää niihin tai moottoritiellä joku ajaa väliin. 

Opettele ajamaan tai lopeta ajaminen ihan kokonaan. Tuo on naurettavaa.

Vierailija

Osta navigaattori jos pelkäät eksyväsi. Mutta kyllä sun tehtävä on pysyä sen uuden auton perässä että olet paikalla jos siihen tulee jotain ja jättää välille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ihanko oikeasti aikuinen ihminen kyselee tällaisia? :D Mikä sinua asiassa vaivaa? Mikä siinä on niin vaikeaa ajaa tuollainen muutaman tunnin matka? En ymmärrä. Minä ottaisin matkan ihan huviajeluna ja varaisin tulomatkalle itselleni kaikkea hyvää purtavaa, hyvää musiikkia ja hymyssä suu ajelisin. Enkä pitäisi edes kiirettä. Opettele siis ajamaan ja tämä reissu voisi olla hyvä siihen. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Osaan kyllä ajaa, siitä ei ole kyse. Mutta en osaa ajaa minulle vieraassa paikassa. En tunne tiennimiä, en tiedä mille tielle kääntyä milloinkin.

Tunnetko sinä jokaisen kaupungin ja kylän läpikotaisin? Ilmeisesti.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä ajaa, siitä ei ole kyse. Mutta en osaa ajaa minulle vieraassa paikassa. En tunne tiennimiä, en tiedä mille tielle kääntyä milloinkin.

Palaat vaan samaa reittiä mitä menitkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vieraassa kaupungissa ajaminen tekisi sulle todella hyvää. Älä ole noin avuton.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat