Miksi et saa unta?

Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Energinen musiikki ja kofeiinishotti osasyynä. Lauleskelen mukana ja hörpin kahvia. Entäs teillä, mikä meno?

Kommentit (6)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Selkäsärky pitää hereillä kuten muinakin öinä.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Kävin äsken vähän kylillä. Oli yksinäistä tai paikat täynnä vähemmistöjen edustajia joten tulin nopeasti takaisin, mutta ostin myös mässyä.

Energiajuomaakin ostin, vaikka entinen ei ole loppunut ja sehän ei auta nukkumiseen, mutta huomenna on onneksi vapaapäivä, mistä olen valtavan kiitollinen.

Saatan vielä venytellä, vaikka iskias sykkii pakarassa ja varpaiden tunto on alentunut. 

-Mies 29v + 1v-

Käyttäjä116
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

shatteredkav kirjoitti:

Energinen musiikki ja kofeiinishotti osasyynä. Lauleskelen mukana ja hörpin kahvia. Entäs teillä, mikä meno?

Minä taidan ensi yön valvoa.Minulla on yleensä pari kertaa viikossa uneton yö.Keittelen kahvit ehkä kolmen aikaan.Nyt kuuntelen Pöntistä.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Ei tässä valvomisessa mikään muu häiritse paitsi se, että unirytmi menee ihan kankulleen. Sinällään ei väliä kun olen muutenkin saikulla eli aamulla ei tarvitse nousta kouluun/työharjoitteluun. Valitettavasti tämän viikon nuo muksut ovat vähän heitteillä aamulla kun äiti vain torkkuu/nukkuu ja isä on töissä. Onneksi ovat sen verran isoja että osaavat itse tehdä aamupalan eivätkä ole heti pahanteossa kun silmä välttää. XBox on kyllä hyvä lapsenvahti =)

Niin ja leffaa tässä katselen. Juuri laitoin Lotr-Kaksi Tornia pyörimään.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat