Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen kehityshäiriö - Kohtalotovereita?

Vierailija

Onko täällä kenelläkään ihan aidosti todettu jonkin asteista rintojen kehityshäiriötä? Miten asia on ilmennyt?

Itse en ole koskaan näyttäytynyt lääkärissä ilman paitaa. Häpeän koko asiaa, enkä näyttäydy missään julkisesti ilman rintaliivejä (uimahallissa tms.)

Kamala kynnys hankkiutua vastaanotolle kyseisen asian vuoksi, vaikka asia on huolestuttanut minua ihan teini-iästä saakka.

Kommentit (5)

tissitieteen tohtori.

Vaikea sanoa, erillaisia tissejä on yhtä paljon kuin naisiakin.
Ota niistä kuva edestä ja sivulta niin tutkitaan, voit laittaa myös muut kriittiset mitat ja liivien koon.

Varjonkukka

Minulla on rintojen kehityshäiriö, tubulaariset rinnat. Minulta myös puuttuvat maitorauhaset, joten en voi mahdollisia lapsiani koskaan imettää. Käytännössä minulla ei ole rintoja ollenkaan, vain turvonneet nännipihat ja näytän aivan järkyttävältä ilman paitaa. En koskaan käy kylpylöissä tms ja eikä miehenikään kovin usein näe minua paidatta. Onneksi naama ja muu kroppa on ihan nätti, mutta kyllä se vaan naiseuteeni melko terävästi osuu tuo rintojen poikkeava ulkomuoto :/

Vierailija

Täällä yksi.
Olen vähän vajaa 30 v. Teininä käytin kaksia rintsikoita pääkkekkäin - kyllä, topattuja. Halusin näyttää siltä kuin muutkin. En halunnut käyttää yksiä kun ne ei puristanut rintoja tarpeeksi jotta se suippous olisi poissa. Kaksilla rintsikoilla tunsin rintani normaaleimmiksi - isommiksi ja pyöreämmiksi. Ei minua olisi pelkkä pienuus haiannut, jos olisivat ollleet muodoltaan paremmat - siis pyöreämmät.
Vanhemmiten ongelmia alkoi tulla kun aloin miesten kabssa suhteisiin. Ensimmäisellle poikaystävälke en näyttänyt paljaita rintojani ollenkaan. Toiselle jo uskaltauduin näyttämään mutta häpesin ja yritin saada nännit pystyyn jotta muoto näyttäusi paremmalta.
Minulla on ollut useita miehi ä. Itsetuntoni huonouteen on varmasti vaikuttanut juuri nämä rinnat. Olen ollut monien miesten kanssa ja varmaati suuri syy siihen on että olen halunnut hyväksyntää. Rintojani on kuitenkun moni mies haukkunut . Se tuntui ihan järjettömän pahalta kun ei olisi halunnut riisua ja sitten kun pakotetaan, niin heti tilaisuuden tullen tapahtuneen jäljeen otetaan asia esille esim. riitelyn aikana. Siis miehet ovat riitojemme aikana haukkuneet rintani. Kyllä se naiseuden päälle on ottanut.
Jos nykyään alkaisin suhteeseen en tiedä mitä tekisin näiden rintojen kanssa. Haluaisin korjauttaa nämä. En halua että kukaan enää näkee näitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat