Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten markkinoida suurta?

Yks holmes vaan

Naiset täällä toisinaan valittaa ettei saa riittävän suurta vehjettä ja varsinkaan eivät ulkoisesta olemuksesta asian todellista laitaa pysty päättelemään. Pettyvät sitten aamuyöstä. Jos jollain sellaista olisi tarjota, niin miten ja missä vaiheessa iltaa kannattaisi teidän mielestä asia ottaa esille?

Kommentit (3)

Vierailija

Tanssiessa painaudut naisen reittä vasten. Kun hän tuntee jotain kovaa koko reiden pituudella polveensa asti, ei enempiä sanoja tarvita. Tätä olen menestyksellä käyttänyt jo 20 vuotta. Toki hyvä keskustelu- ja tanssitaitokin auttanee asiaa. Eikä perushygienian harrastaminenkaan pahasta ole.

M44, 18/15

Vierailija

et taida olla pidempää suhdetta etsimässä, kun munan kokoa vaan esittelet. Pidä verkkareita jalassas. Heti kun pääset naisen kanssa jutulle kerro millanen sulla on ja työnnä naisen käsi housun kauluksestaa sisään varmistaaksesi asian

Vierailija

No jos itse olen nimenomaan seksiseuraa hakemassa, niin sen kyllä huomaa käytöksestäni. Jos olisin sinusta jo valmiiksi kiinnostunut, eli näet että nainen on avoin jatkolle, niin arvostaisin kyllä tämän faktan esille tuomista aikaisessa vaiheessa. Ei toki niin että "MULLA ON MUUTEN ISO KULLI!", vaan jotenkin viehkommin. Vaikka "olisko sulla mielessä vaikka yhteinen yö, minussa olet ainakin herättänyt mielenkiinnon ja tarjolla vois olla jotain, mihin luultavimmin et pety", tämä korvaan kuiskaten ja samalla pari suudelmaa kaulalle. Ohimennen mainostettuna ja pieneen imarteluun kätkettynä. Herättäisi kiinnostuksen ja voipi olla, ettei odoteltaisi pilkkuun asti.

N38

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat