Mitä tykkäätte nimestä..

Juupajaapa

..Leon?
Toinen poika tulossa ja nimi pitäisi keksiä. Itse tykkään myös Leosta ilman ännää mutta se on kai todella yleinen ja tuo Leon kuulostaa omaan korvaan kauniilta. Mitä mieltä olette?

Kommentit (13)

Vierailija

No ei se N auta mitään siellä perässä, jos haluat välttää suosittua nimeä. Samaan laariin ne nimet kilahtaa silti, eikä kukaan tule ikinä muistamaan, oliko poikasi nimi nyt Leo vai Leon. Anna joku täysin eri nimi, jos et halua suosittua nimeä.

Vierailija

En tarkoita tällä loukata, mutta Leon kuulostaa mielestäni vähän väkisinväännetyltä nimeltä suomalaislapselle(?). :/ Jos asiaa miettii kansainvälisyyden kannalta, moni suomalainenkin nimi on helposti ulkomaalaisten lausuttavissa. Mutta annatte juuri sellaisen nimen kuin itse haluatte ja jätätte meidän muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Tuskinpa minäkään tulen poikaanne koskaan tapaamaan ja nimeänsä ihmettelemään. :) 

Vierailija

Joo, Leo on parempi (minun mielestä), kuulostaa jotenkin luonnollisemmalle. Voi tulla ikuinen ongelma siitä, että N heitetään lopusta pois milloin missäkin. On myös "suomalaisempi", vaikka itseäni ei kyllä haittaa, jos jonkun nimi on Alphonse Räikkönen tms. Toki laittakaa mikä nimi vaan haluatte.

Vierailija

Itsekin tykkään suuresti nimestä Leo (ja Leonkin kuulosta hyvältä). Juurikin nimen suosion vuoksi taidan kuitenkin jättää antamatta pojalle vaikka aikaisemmin oli miehen kanssa suunnitelmissa nimetä seuraava Leoksi. Mä olen harkinnut muita eo-nimiä (Meo, Teo, Neo) mutta ei ne vaan kuulosta yhtä kivoilta. Muuten pistäisin Leonin kyllä korvan taakse mutta oman sukunimeni kanssa ei valitettavasti sovi yhteen. Ehkä se sinun sukunimesi kanssa sopii?

Vierailija

Ihan kaunis nimi, mä pidän erikoisemmista ja kansainvälisistä nimistä, mutta kyllähän se sukunimi vaikuttaa. Jos sukunimi on joku Kärkkäinen tms. niin ehkä Leo olisi kivempi? Ei pakolla pidä kuitenkaan muuttaa nimeä, jos kerran Leosta pidät :) mutta Leon on musta myös kiva tosiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat