Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa ette söisi vaikka maksettaisiin?

Vierailija

Itse en söisi maksalaatikkoa.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Eiköhän vähän riipu kaikilla kuinka paljon maksetaan?  Ei tullut mieleen aloitusta laatiessa onko palkkio miljoona vai kaksi euroa?

Olen täysin kaikkiruokainen ja ihan maksamatta syön normaaleja ruokia. Ihmislihasta varmasti pitäisi jotain maksaa. 

Ehkä satasesta pala menisi alas... :D

Vierailija

Lipeäkalaa.

Ja ekalle vastaajalle tiedoksi, korvasienikastike esim. sisäfileen kanssa on taivaallista! Maista ihmeessä :)

Vierailija

Jos hinnasta sovitaan, niin... Toi jonkun mainitsema ihmisliha tosin taitaisi vaatia aika monta nollaa yhteenkään suupalaan. Mutta toisaalta, tässähän olikin kyse ruoista, eikä mistään extreme-pelkokerroinjutuista? Joten kannibalismi, torakat ym. luonnottomuudet on automaattisesti pois laskuista.

Ihan kiva vaan, jos joku haluaisi mulle maksaa siitä, että söisin vaikkapa veripalttua. Senkus alkaisi kaivaa lompakkoaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tuollaisia ruokia, koska olen kaikelle avoin aikuinen ihminen, enkä kitisevä kakara!

Tähän!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vähän riipu kaikilla kuinka paljon maksetaan?  Ei tullut mieleen aloitusta laatiessa onko palkkio miljoona vai kaksi euroa?

Olen täysin kaikkiruokainen ja ihan maksamatta syön normaaleja ruokia. Ihmislihasta varmasti pitäisi jotain maksaa. 

Ehkä satasesta pala menisi alas... :D

Kävi kyllä mielessä että laittaisin aloitukseen esim. miljoonan euron palkkion, mutta oletin vastaajien ymmärtävän että vähän suuremmasta summasta kuin parista eurosta on kysymys! :D

Vierailija

Jotkut aasialaiset "herkut" eivät luultavasti menisi alas, esim. se sellainen ankan sikiö, onkohan balut nimeltään. Tai sitten se italialainen juusto jossa on jotain eläviä juustokärpäsen toukkia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan, niin... Toi jonkun mainitsema ihmisliha tosin taitaisi vaatia aika monta nollaa yhteenkään suupalaan. Mutta toisaalta, tässähän olikin kyse ruoista, eikä mistään extreme-pelkokerroinjutuista? Joten kannibalismi, torakat ym. luonnottomuudet on automaattisesti pois laskuista.

Ihan kiva vaan, jos joku haluaisi mulle maksaa siitä, että söisin vaikkapa veripalttua. Senkus alkaisi kaivaa lompakkoaan :)

no mikä nyt lasketaan ruoaksi. mitä tahansa mitä missä päin maailmaa tahansa millainen tahansa ihmisryhmä syö ruoaksi? joissain heimoissa syödään kuolleen sukulaisen lihaa (eikä kyllä ole missään kylmiössä säilytetty) hautajaisseremoniana, joten kai sekin on tietynlainen hautajaisruoka. ja jotkut heimot syövät eläviä hyönteisiä. toukkia kuhiseva mätänevä juusto on jossain päin maailmaa herkkua. huonoksi mennyt ihmisliha ja elävät olennot eivät välttämättä menisi alas vaikka raha houkuttaisikin, mutta mitä tahansa normiruokaa söisin pienistäkin summista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat