Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa ette söisi vaikka maksettaisiin?

Vierailija
19.10.2015 |

Itse en söisi maksalaatikkoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokalaa ja korvasieniä.

Vierailija
2/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin tulossa sanomaan maksalaatikko :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vähän riipu kaikilla kuinka paljon maksetaan?  Ei tullut mieleen aloitusta laatiessa onko palkkio miljoona vai kaksi euroa?

Olen täysin kaikkiruokainen ja ihan maksamatta syön normaaleja ruokia. Ihmislihasta varmasti pitäisi jotain maksaa. 

Ehkä satasesta pala menisi alas... :D

Vierailija
4/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkalaa.

Ja ekalle vastaajalle tiedoksi, korvasienikastike esim. sisäfileen kanssa on taivaallista! Maista ihmeessä :)

Vierailija
5/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuollaisia ruokia, koska olen kaikelle avoin aikuinen ihminen, enkä kitisevä kakara!

Vierailija
6/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa tai mitään muitakaan sisäelimiä.

Vierailija
7/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimää ja kermaviiliä, ei mene alas, joten aika paljon saisi maksaa. 

Vierailija
8/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnasta sovitaan, niin... Toi jonkun mainitsema ihmisliha tosin taitaisi vaatia aika monta nollaa yhteenkään suupalaan. Mutta toisaalta, tässähän olikin kyse ruoista, eikä mistään extreme-pelkokerroinjutuista? Joten kannibalismi, torakat ym. luonnottomuudet on automaattisesti pois laskuista.

Ihan kiva vaan, jos joku haluaisi mulle maksaa siitä, että söisin vaikkapa veripalttua. Senkus alkaisi kaivaa lompakkoaan :)

Vierailija
9/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tuollaisia ruokia, koska olen kaikelle avoin aikuinen ihminen, enkä kitisevä kakara!

Tähän!

Vierailija
10/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vähän riipu kaikilla kuinka paljon maksetaan?  Ei tullut mieleen aloitusta laatiessa onko palkkio miljoona vai kaksi euroa?

Olen täysin kaikkiruokainen ja ihan maksamatta syön normaaleja ruokia. Ihmislihasta varmasti pitäisi jotain maksaa. 

Ehkä satasesta pala menisi alas... :D

Kävi kyllä mielessä että laittaisin aloitukseen esim. miljoonan euron palkkion, mutta oletin vastaajien ymmärtävän että vähän suuremmasta summasta kuin parista eurosta on kysymys! :D

Vierailija
11/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aasialaiset "herkut" eivät luultavasti menisi alas, esim. se sellainen ankan sikiö, onkohan balut nimeltään. Tai sitten se italialainen juusto jossa on jotain eläviä juustokärpäsen toukkia. 

Vierailija
12/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan, niin... Toi jonkun mainitsema ihmisliha tosin taitaisi vaatia aika monta nollaa yhteenkään suupalaan. Mutta toisaalta, tässähän olikin kyse ruoista, eikä mistään extreme-pelkokerroinjutuista? Joten kannibalismi, torakat ym. luonnottomuudet on automaattisesti pois laskuista.

Ihan kiva vaan, jos joku haluaisi mulle maksaa siitä, että söisin vaikkapa veripalttua. Senkus alkaisi kaivaa lompakkoaan :)

no mikä nyt lasketaan ruoaksi. mitä tahansa mitä missä päin maailmaa tahansa millainen tahansa ihmisryhmä syö ruoaksi? joissain heimoissa syödään kuolleen sukulaisen lihaa (eikä kyllä ole missään kylmiössä säilytetty) hautajaisseremoniana, joten kai sekin on tietynlainen hautajaisruoka. ja jotkut heimot syövät eläviä hyönteisiä. toukkia kuhiseva mätänevä juusto on jossain päin maailmaa herkkua. huonoksi mennyt ihmisliha ja elävät olennot eivät välttämättä menisi alas vaikka raha houkuttaisikin, mutta mitä tahansa normiruokaa söisin pienistäkin summista.

Vierailija
13/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia 

Vierailija
14/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä, aivoja, nilviäisiä.

Vierailija
15/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilettuja tai mustaamakkaraa.

Vierailija
16/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaannollisesti "vaikka maksettaisiin" ajateltuna en söisi veriruokia, munuaista ja sieniä. Olen kerran yllätetysti joutunut kohteliaisuuden vuoksi juomaan vastateurastetun sian lämmitettyä verta. Yksi mukillinen meni alas ja sain vielä hymyiltyä ja kiitettyäkin, mutta kyllä yökkäsin monta päivää sen jälkeen pelkästä ajatuksesta.

Myöskään kaikenlaiset heinäsirkat ja kuoriaiset ja elävä eläinravinto eivät houkuta ollenkaan. Niitä söisin kyllä, jos maksettaisiin muutama miljoona euroa puhtaana käteen.

Mikä ohjelma se nyt oli takavuosilta, jossa piti kilpailijoiden tehdä kaikenlaista ällöttävää ja yksi sitten voitti rahaa satatuhatta tms.? Siinä syötiin kerran raakaa utaretta, ja se näytti myös tosi yököttävältä.

Vierailija
17/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulureseptillä tehtyä kesäkeittoa.

Kasvispaellaa. Joka maistui tuolta ensiksi mainitulta, ja tuntui suussa yhtä kumiselta kengänpohjalta. Tätäkin on varmasti hyvää, mutta tuo ainoa kerta kun olen paellaa syönyt, oli aivan liian traumaattinen kokemus. Puoli kiloa ketsuppia ei auttanut yhteen lautaselliseen. Terveisiä tutuille, jos joku minut tästä tunnistaa.

Näiden lisäksi on sitten ruoka-aineita, joille olen allerginen tai yliherkkä, mutta niitä tässä ei taidettu varsinaisesti kysyä. Kroonisen sairauden kanssa ei jaksa rääkätä itseään yhtään enempää.

Vierailija
18/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaannollisesti "vaikka maksettaisiin" ajateltuna en söisi veriruokia, munuaista ja sieniä. Olen kerran yllätetysti joutunut kohteliaisuuden vuoksi juomaan vastateurastetun sian lämmitettyä verta. Yksi mukillinen meni alas ja sain vielä hymyiltyä ja kiitettyäkin, mutta kyllä yökkäsin monta päivää sen jälkeen pelkästä ajatuksesta.

Myöskään kaikenlaiset heinäsirkat ja kuoriaiset ja elävä eläinravinto eivät houkuta ollenkaan. Niitä söisin kyllä, jos maksettaisiin muutama miljoona euroa puhtaana käteen.

Mikä ohjelma se nyt oli takavuosilta, jossa piti kilpailijoiden tehdä kaikenlaista ällöttävää ja yksi sitten voitti rahaa satatuhatta tms.? Siinä syötiin kerran raakaa utaretta, ja se näytti myös tosi yököttävältä.

Pelkokerroin.

Vierailija
19/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelin- ja veriruokia, ei vaan uppoa. Raaka kala kaikissa muodoissaan, syy sama kuin edellä. Ja kyllä, olen maistanut noita, joten en puhu luulon varassa.

Vierailija
20/25 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaa, koska olen allerginen. Mustaa makkaraa, kaaliruokia ja lanttu- ja porkkanalaatikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi