Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin nuoren näköiset yli kolmekymppiset?

Vierailija
19.10.2015 |

Voiko mielestänne erittäin nuoren näköiset yli kolmekymppiset pukeutua nuorekkaasti? Itse aikamoinen babyface ja pienen kokoni takia käytän mielelläni vaatteita nuortenosastolta. Näin keski-iän kynnyksellä on oikein mukavaa, että minua luullaan välillä jopa 18-vuotiaaksi. 

Tänään kuitenkin yksi työkaverini avautui aiheesta. Taisi olla itsellään huono päivä, kun tiuski kaikille ja minulle sitten tiuskaisi ohimennen, että sinäkin voisit pukeutua niin kuin aikuinen eikä leikkiä teiniä.

Tarkoittaako kolmenkympin rajapyykin ylittäminen siis sitä, että pitäisi vetää tätivaatteet päälle, vaikka omistaa hyvän kropan, nuorekkaat kasvot ja oma vaatemakukin on enemmän sitä pillifarkku/tennari-linjaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä ja "teinivaatteistasi" mutta onhan tuo niin selvää kateutta kuin vaan voi olla, itse olin suhteellisen nuorekas n. 28-vuotiaaksi ja sitten keski-ikäistyin hetkessä vaikka en olisi halunnut

Vierailija
22/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<.>

Anteeksi nyt, mutta mitä ikäluokkaa sitten edustaa 30-50-vuotias ihminen? Nuorisoako?! En millään usko, että varsinainen nuoriso (tällä hetkellä 90-luvun loppupuolella syntyneet)  on sitä mieltä, että heidän vanhempansa kuuluvat NUORISOON tai NUORIIN AIKUISIIN. Eiköhän se keski-ikä ole ikä nuoruuden ja vanhuuden välillä, halusit tai et. Vaikkeivät useimmat nykyiset keski-ikäiset toki näytäkään samalta kuin 1980-luvulla tai tanssi lavatansseja. Se taas johtuu siitä, että ajat ja muoti muuttuvat, musiikkimaku liittyy syntymävuosiin, ei ikään jne.

Oletko herneesi kanssa hieman takakireä? Sori nyt vaan mutta tutkimusten mukaan ihmiset on nuoria nykyään 35-vuotiaiksi saakka. Nuoriksi aikuisiksi voidaan, mittaristosta riippuen, määritellä nuoret aikuiaet 39-vuotiaiksi saakka.

http://www.talouselama.fi/uutiset/tutkimus-keski-ika-alkaa-53-vuotiaana…

Tuo otanta 2013 joten suhteellisen tuore. Lisää aiheesta löytyy. Keski-ikäisiä ovat noin 43-50 vuotiaat joten harmi että sun huutamiset menee nyt reisillesi siellä :)

Vierailija
24/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten ollaan aikuisia, jos nuoruuden jälkeen alkaa heti keski-ikä ja sitten vanhuus? 

Aikuisia ollaan 18-vuotiaasta hautaan asti. Aikuiset voivat olla nuoria, keski-ikäisiä tai vanhoja, jos haluaa tarkemmin määritellä.

Vierailija
25/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten ollaan aikuisia, jos nuoruuden jälkeen alkaa heti keski-ikä ja sitten vanhuus? 

Aikuisia ollaan 18-vuotiaasta hautaan asti. Aikuiset voivat olla nuoria, keski-ikäisiä tai vanhoja, jos haluaa tarkemmin määritellä.

Lisään vielä, että mikäs nuoruuden jälkeen pitäisi tulla, jos ei keski-ikä? Eikö keski-ikä tarkoita just sitä, että ei ole enää nuori muttei vanhakaan, vaan siltä väliltä? 

26/26 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 40 ja pukeudun todella nuorekkaasti. En käytä lainkaan löysiä vaatteita, vaan pelkästään tyköistuvia. Käytän välillä nahkatennareita ja nahkarotsia, välillä juhlavampaa trenssitakkia ja nilkkureita tai korollisia saappaita. Lähes kaikissa lempparivaatteissani on joku kuosi, klassinen tummansininen olisi kauhistus. Mustaa tai valkoista en voi käyttää juuri lainkaan kalpean ihon vuoksi. Lemppareitani ovat tyköistuvat neulemekot ja tunikat farkkujen, leggareiden tai sukkisten kanssa.Kaikki farkkuni ovat tiukkoja ja kapealahkeisia. Suorat housut ja bleiserit olen hävittänyt kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi