Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HayDayn pelaajat, joilla iso leveli ja paljon rahaa!

Vierailija

Oon nyt levelillä 65.
Joka paikassa puhutaan, että viimeistään levelin 50 jälkeen rahaa vaan tulee ja tulee, eikä siitä ole enää pulaa. Näin ei ole käynyt - mistä voisi johtua?

Eli mistä teidän rahat kertyy? Millä tienaatte?

Olen lukenut oppaita netistä, mutta toimin niiden mukaan ihan oikein - en myy vierailijoille, myyn kojussa täydellä hinnalla ja pelkästään jalostettuja tuotteita, ostan lehdestä halvalla ja myyn omassa kojussa kalliilla... kylässä olen päivittänyt pelkästään paikkoja ja lisärahaa rakennuksiin, en kokemusta tai aikaa.

Miksi rahaa ei kerry?

Kommentit (4)

Vierailija

En tiedä. Riippuu varmaan koska aloitit . ovat voineet tehdä muutoksia peliin.
Itse en päivitä rahaa varten vaan kokemusta ja paikkoja. Olen lisännyt kojupaikkoja myyntiin
Olen levelillä 79 ja rahaa on ollut pitkään liikaa. Nyt yli miljoonan.. Ja sitä kertyy koko ajan. Myy esim. pellossa viljeltyä.

Vierailija

Olet aloittanut pelaamaan siinä vaiheessa kun peli uudistettiin. Eli tuli tuo kylä, ja uusia koneita, joita ei ollut vanhassa versiossa. Ennen noita uudistuksia pystyi paremmin keräämään rahaa, kun oli joitain tosi pitkiä välejä ettei tarvinnut ostaa mitään uutuutta hohtavaa pirtelökonetta, sorsasalpnkia jne.

Vierailija

Pidän välillä taukoa laiva/rekka/kylätilausten täyttämisestä ja keskityn tekemään tuotteita kojussa myytäväksi, että saan kerättyä rahaa (esim. uuden laitteen ostamisen jälkeen).

Myyntiin tehtävissä tuotteissa ei kannata tuijottaa vain korkeinta kappalehintaa, vaan huomioida raaka-aineiden hinta/saatavuus ja valmistusaika. Esimerkiksi porkkanapiirakan raaka-aineet ovat halvempia kuin pekonipiirakan, ja niitä saa tehtyä kolme samassa ajassa kuin valmistaisi yhden pekonipiirakan. Kolmesta porkkanapiirakasta saa enemmän rahaa kuin siitä yhdestä pekonipiirakasta, lisäksi säästyy pekonit joten ne voi myydä erikseen tai käyttää muuhun. Tyyny on kallis, mutta kun huomioi sulkien keräämiseen menevän ajan, samassa ajassa ehtii tehdä paitoja niin paljon, että niistä saa enemmän kolikoita kuin siitä tyynystä eikä tarvitse käyttää sulkia jne. Yleensä siis ne kappalehinnalta halvemmat tuotteet ovatkin tuottavampia myydä kuin kalliimmat.

Laitan yöksi aina pellon kasvamaan täyteen tomaattia, ja myyn niitä sen verran että niitä jää itselle sopivasti käyttöön ja seuraavaksi illaksi istuttevaksi.

Kannattaa hylätä kaikki tilaukset, joissa on meijerituotteita tai sokeria, ja käyttää nuo tuotteet mielummin muiden ruokien valmistukseen.

Joskus kasvatan myyntiin hedelmiä.

Vierailija

Mä olen tasolla 76, rahaa on 2,5 miljoonaa. Mä aloin tehdä sitä Tomin avulla. Tomilla ostin esim timanttisormuksia (sehän saa ne paljon halvemmalla) ja myin täydellä hinnalla. Samoin esim untuvapeittoja,niistä saa paljon rahaa. Samoin olen auttanut vähävaraisempia naapureita niin että myyn heille esim 10 peittoa yhdellä kolikolla ja ostan takaisin täydellä hinnalla. Tämän voi toistaa vaikka kuinka monta kertaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat