Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen niin kyllästynyt tähän elämään että tekis mieli huutaa!
19.10.2015 |
Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään. Kaikki menee pieleen ja perseelleen.
Tekis mieli HUUUUTAAA!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eniten yöllä valvottaa omat kivut kädessä. Tod näk leikkaus edessä jossain vaiheessa.
Tää tilanne näyttää kestävän vielä pitkään kun valitusprosessi kesken. Äiti voi virua hengissä vielä vaikka vuoden jos ei pidempäänkin. Lapsen ongelmat ei poistu mihinkään, ikinä. Muuttavat mahdollisesti muotoaan.
AP