Mokasin pahemman kerran.

Vierailija

Olin lauantaina viihteellä ystäväni kanssa. Illan aikana tutustuin 24-vuotiaaseen naiseen, jonka kanssa juttu luisti erittäin hyvin. Valomerkin jälkeen seisoimme vielä baarin edessä ja olimme tekemässä eri suuntiin. Yhtäkkiä molemmat otimme askeleen lähemmäksi toisiamme ja suutelimme pitkään. Jalat oli mennä alta. Ystäväni yritti tulla väliin ja varoitella minua. Kaikki oli kuitenkin turhaa, olin päästä sekaisin enkä nähnyt muuta kuin tämän nuoren naisen. Päädyin sitten hänen vuoteeseen.

Aamulla oli ihan hirveä morkkis. En ymmärrä, miten näin pääsi käymään. En ole koskaan kuvitellut olevani toisen naisen kanssa. Lisäksi olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Rakastan häntä vaikka liitto on kieltämättä vähän kuivahtanut. En tiedä, miten tästä eteenpäin. Kertoisinko kaiken?

- N42

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Miksi ihmisillä on niin vaikea kirjoittaa asiallista kommenttia?

Ylpeä en todellakaan ole. En ole koskaan ennen pettänyt miestäni, ei ole käynyt edes mielessä. Minulla on todella huono omatunto tapahtumasta. Pitäisi varmaan kertoa miehelle ja katsoa sen jälkeen, miten tästä eteenpäin. Asiasta tekee vielä entistä pahemman se, että perin miestäni toisen naisen kanssa. Toisaalta yö hänen kanssaan oli todella ihana. Olen aivan sekaisin omien ajatuksieni kanssa. Nyt haluaisin kuulla mielipiteitä muilta vastaavan kokeneilta. Ja miten ihmeessä pystyn satuttamaan miestäni vastaavalla tavalla.

Ja huora lesbo kommentit ovat aivan turhia. Ne kertoo enemmän viestin kirjoittajasta kuin minusta. Ja tähän päivään asti olen pitänyt itseäni täysin heterona.

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestäsi, et kerro.

En tiedä pystynkö elämään valheessa. Olen aina yrittänyt elää mahdollisimman rehellisesti.

Ap.

Vierailija

No mulle on käynyt ystävän kanssa samanlainen juttu.

Pää oli ihan pyörällä, että mitä helvettiä oonko nyt bi-seksuaali?!

Kerroin miehelleni, ei ollut millänsäkään. Yhdessä pohdittiin asiaa. Ja ystävän mies sai tietää myös. Oltais jatkettu ehkä jonkinlaista juttua, jos ystävän miehelle olis sopinut. 

Kaiken lisäksi olin rakastunut ystävääni korviani myöten, ja sen takia jouduin kovettamaan itseni, ja kaverisuhteemme on väljähtynyt.

Tämä on sellainen asia josta ei puhuta. Mutta en tiedä ovatko muut kaverit aavistaneet... Enkä tule koskaan tietämään ketkä kaikki tietää asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelleni, ei ollut millänsäkään. Yhdessä pohdittiin asiaa. Ja ystävän mies sai tietää myös. Oltais jatkettu ehkä jonkinlaista juttua, jos ystävän miehelle olis sopinut. 

Kaiken lisäksi olin rakastunut ystävääni korviani myöten, ja sen takia jouduin kovettamaan itseni, ja kaverisuhteemme on väljähtynyt.

Tämä on sellainen asia josta ei puhuta. Mutta en tiedä ovatko muut kaverit aavistaneet... Enkä tule koskaan tietämään ketkä kaikki tietää asiasta.

Miten olet sen jälkeen ollut? Onko sinulla ollut kiinostusta muihin naisiin? Itsellä on ristiriitainen olo. Huono fiilis pettämisestä, mutta perhosia vatsassa tästä naisesta. Hän laittoi minulle tuossa aiemmin viestiä ja kysyi haluaisinko nähdä hänet uudelleen. En ole vastannut vielä mitään. En tiedä, mitä vastaisin hänelle.

Ap.

Vierailija

Kertoisin sinuna miehellesi, oli kyseessä sitten pettäminen naisen tai miehen kanssa, ei eroa. Mutta veikkaanpa, ettei tuo ole välttämättä miehelle niin iso asia, koska kyseessä juurikin oli 'vain' toinen nainen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sen jälkeen ollut? Onko sinulla ollut kiinostusta muihin naisiin? Itsellä on ristiriitainen olo. Huono fiilis pettämisestä, mutta perhosia vatsassa tästä naisesta. Hän laittoi minulle tuossa aiemmin viestiä ja kysyi haluaisinko nähdä hänet uudelleen. En ole vastannut vielä mitään. En tiedä, mitä vastaisin hänelle.

Ap.

No se oli kohdallani semmoinen seksuaalinen herääminen. Olin koko ikäni työntänyt asiaa mielestäni "kyllähän kaikki fantasioi naisista". Mutta silloin tajusin, että jo lapsena tytöt olivat kiehtovampia kuin pojat. 

Erosin lopulta avomiehestäni. Ja tällä hetkellä haaveilen naisesta. 

Ystävälleni juttumme oli kai vain jännittävää uutuuden viehätystä, ja hän meni naimisiin miehensä kanssa.

Vierailija

Päätin kertoa miehelle kaiken. En kyllä tiedä, miten sen tekisin. Vaikeaa tulee olemaan, mutta haluan olla rehellinen. Naiselle vastasin viestiin siten, että kiitin ihanasta hetkestä mutta minun on nyt keskityttävä liittooni ja sen kuntoon saamiseen. Toivon etten loukannut häntä, se ei missään nimessä ollut tarkoitus. Jokin on kuitenkin muuttunut sisälläni ja toisaalta haluaisin nähdä hänet uudelleen. Tiedän, ettei se ole järkevää, siksi annan asian olla. Tätä en tietenkään kertonut naiselle. Antaisin hänelle vain turhaa toivoa.

Mitä mieltä te olette?

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli siis, oletko nyt ihastunut tähän naiseen?

Tuskinpa. Jokin vain hänessä kiehtoo. Varmasti unohtuu parissa päivässä, kunhan otan etäisyyttä.

Ap.

m 44

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on niin vaikea kirjoittaa asiallista kommenttia?

Ylpeä en todellakaan ole. En ole koskaan ennen pettänyt miestäni, ei ole käynyt edes mielessä. Minulla on todella huono omatunto tapahtumasta. Pitäisi varmaan kertoa miehelle ja katsoa sen jälkeen, miten tästä eteenpäin. Asiasta tekee vielä entistä pahemman se, että perin miestäni toisen naisen kanssa. Toisaalta yö hänen kanssaan oli todella ihana. Olen aivan sekaisin omien ajatuksieni kanssa. Nyt haluaisin kuulla mielipiteitä muilta vastaavan kokeneilta. Ja miten ihmeessä pystyn satuttamaan miestäni vastaavalla tavalla.

Ja huora lesbo kommentit ovat aivan turhia. Ne kertoo enemmän viestin kirjoittajasta kuin minusta. Ja tähän päivään asti olen pitänyt itseäni täysin heterona.

Ap.

Ehkä olet biseksuaali? Jos saat tämän naisen suostumaan kolmen kimppaan niin miehesi tuskin suuttuu. Onhan niitä ihmisiä jotka ovat pitäneet heterokulisseja yllä vaikka kuinka pitkään. Puolison pettämistä pahempaa on itsepetos. Kukaan ei voi sanoa sulle että niin tai noin on oikea ratkaisu. Ihan joudut itse päättämään mitä teet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat