Prinsessa Sofiakin kilpaillut Paratiisihotellissa! KO_o

Vierailija

Ohhoh! Aikamoinen menneisyys tyttelillä....

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1442463087094.html

Kommentit (9)

Vierailija

Lol, luulisi että Calle olisi hiukan tasokkaammankin saanut. Mutta niin se taitaa olla, että vastakohdat kiinnostavat. Yleensä tämä on popularisoitu niin, että eliittinaiset uneksivat pahiksesta tai putkimiehestä, mutta iät ja ajat myös isännät ovat piikoja kuksineet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole seurannut viihdeuutisia viime vuosina?

No en oo. Vasta tän Suomen Paratiisihotellin jälkeen oon ruvennu muitakin kyseisenlaisia uutisia lukemaan. Ap

Vierailija

Pyöriikö sarja vielä Ruotsissa? Onkohan Sofialle noloa, jos hän näkee mainoksen, että niin ja niin mones tuotantokausi alkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö sarja vielä Ruotsissa? Onkohan Sofialle noloa, jos hän näkee mainoksen, että niin ja niin mones tuotantokausi alkaa.

Ja tarkoitan nyt ihan neutraalisti, että onko hän sinut sen kanssa, että nuorena kokeili kaikenlaista, mm. tositv-julkisuutta. Hienoa, jos on sinut, koska onhan hän osoittanut kaikin tavoin, että nuorena ehkä kokeillaan kaikenlaista, joskus hölmöäkin ja siitä sitten mennään elämässä eteenpäin.

Vierailija

Olen ymmärtänyt, että Carl-Philip ei itse olisi penaalin terävin kynä. Lisäksi jos on vielä yhtään isäänsä tullut, en ihmettele että kalseat yläluokkaiset tytöt eivät kiinnosta. Sofia on symppis!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat