Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 naista raskaana samalle miehelle samaan aikaan? Erota vai ei?

Vierailija

Kyllä maailma on ihmeellinen!

Naapurin mies on käynyt vieraissa ja tästä syrjähypystä on seurauksena raskaus. Huvittavinta jutussa on se, että tämän miehen oma vaimo on myös raskaana samaan aikaan ja lasketut ajatkin ovat melko lailla samat. Eli miehestä on ny tulossa lähes samoihin aikoihin  tuplaisä, lapsi syntyy sekä liitossa vaimon kanssa että syrjähypyn seurauksena. 

Mitä mieltä olette, esimerkiksi avioliitossa olevan vaimon näkökulmasta, voiko tuossa tilanteessa enää jatkaa liittoa ja "antaa anteeksi"? Onko ero ainoa vaihtoehto vai pitäisikö jatkaa liittoa ja synnyttää lapsi maailmaan, ja kertoa lapsen kasvaessa, että sinulla muuten on samanikäinen sisarpuoli isän pikku bileillan seurauksena? 

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä olin se toinen nainen jokaoli samaan aikaan raskaana kuin miehen vaimo. Päädyin abortttiin..että terveisiä vaan Pohjois-Helsingin kusipäällle!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olin se toinen nainen jokaoli samaan aikaan raskaana kuin miehen vaimo. Päädyin abortttiin..että terveisiä vaan Pohjois-Helsingin kusipäällle!!

Kerro samat terveiset peilille! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi empatian ja sympatian säteillä?! Vai pidetäänkö sinulle perusbiologiantunti?!

Vierailija

"Hiukan" läpinäkyvää tuo naapuri.... :-DDDD

Mutta joo, eroaisin, olisi liian noloa. Muuten yritän elää kyllä niin, että ihan sama mitä muut minun elämästäni ajattelisivat, mutta tuo olisi... no, kai liian näkyvää. Hui hitto, mikä tilanne!

Vierailija

"Hiukan" läpinäkyvää tuo naapuri.... :-DDDD

Mutta joo, eroaisin, olisi liian noloa. Muuten yritän elää kyllä niin, että ihan sama mitä muut minun elämästäni ajattelisivat, mutta tuo olisi... no, kai liian näkyvää. Hui hitto, mikä tilanne!

Vierailija

Eräällä etäisesti tutulla miehellä on kaksi kahdeksanvuotiasta poikaa, joilla on eri äidit. 

Mies selittää asiaa niin, et oli eroamassa ja ex ei kertonut olevansa raskaana... (siirsi asiaa ikään kuin lapsen äidille).

Eli kyllä tuollaista(kin) tapahtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi empatian ja sympatian säteillä?! Vai pidetäänkö sinulle perusbiologiantunti?!

Mulle selvisi vasta vuosia myöhemmin tää 😂

Vierailija

Minä myös eroaisin. Luottamus olisi mennyt mieheen totaalisesti ja tuo syrjähypystä syntyvä lapsi olisi ikuinen muistutus siitä. Todella noloa ja häpeällistä, koko perheelle. Pitäisi olla todella epätoivoinen että jatkaisi liittoa tuollaisen petollisuuden jälkeen... Kertoohan se miehestäkin jotakin, ettei ole pystynyt edes ehkäisystä huolehtimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvisi vasta vuosia myöhemmin tää 😂

Miten tullaan raskaaksi ja miten ehkäistään raskaaksi tuleminen?! Eikö se opeteta jo viidennellä luokalla koulussa?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat