Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 naista raskaana samalle miehelle samaan aikaan? Erota vai ei?

Vierailija
19.10.2015 |

Kyllä maailma on ihmeellinen!

Naapurin mies on käynyt vieraissa ja tästä syrjähypystä on seurauksena raskaus. Huvittavinta jutussa on se, että tämän miehen oma vaimo on myös raskaana samaan aikaan ja lasketut ajatkin ovat melko lailla samat. Eli miehestä on ny tulossa lähes samoihin aikoihin  tuplaisä, lapsi syntyy sekä liitossa vaimon kanssa että syrjähypyn seurauksena. 

Mitä mieltä olette, esimerkiksi avioliitossa olevan vaimon näkökulmasta, voiko tuossa tilanteessa enää jatkaa liittoa ja "antaa anteeksi"? Onko ero ainoa vaihtoehto vai pitäisikö jatkaa liittoa ja synnyttää lapsi maailmaan, ja kertoa lapsen kasvaessa, että sinulla muuten on samanikäinen sisarpuoli isän pikku bileillan seurauksena? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin olet perillä naapurin asioista.

Vierailija
2/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin miespä hyvinkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se toinen nainen jokaoli samaan aikaan raskaana kuin miehen vaimo. Päädyin abortttiin..että terveisiä vaan Pohjois-Helsingin kusipäällle!!

Vierailija
4/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin se toinen nainen jokaoli samaan aikaan raskaana kuin miehen vaimo. Päädyin abortttiin..että terveisiä vaan Pohjois-Helsingin kusipäällle!!

Kerro samat terveiset peilille! :D

Vierailija
5/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis meikäläinen... :X

t. raskausfetissimies

Vierailija
6/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi empatian ja sympatian säteillä?! Vai pidetäänkö sinulle perusbiologiantunti?!

Vierailija
7/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiukan" läpinäkyvää tuo naapuri.... :-DDDD

Mutta joo, eroaisin, olisi liian noloa. Muuten yritän elää kyllä niin, että ihan sama mitä muut minun elämästäni ajattelisivat, mutta tuo olisi... no, kai liian näkyvää. Hui hitto, mikä tilanne!

Vierailija
8/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiukan" läpinäkyvää tuo naapuri.... :-DDDD

Mutta joo, eroaisin, olisi liian noloa. Muuten yritän elää kyllä niin, että ihan sama mitä muut minun elämästäni ajattelisivat, mutta tuo olisi... no, kai liian näkyvää. Hui hitto, mikä tilanne!

Vierailija
9/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa on "huvittavaa"?

Vierailija
10/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä etäisesti tutulla miehellä on kaksi kahdeksanvuotiasta poikaa, joilla on eri äidit. 

Mies selittää asiaa niin, et oli eroamassa ja ex ei kertonut olevansa raskaana... (siirsi asiaa ikään kuin lapsen äidille).

Eli kyllä tuollaista(kin) tapahtuu.

Vierailija
11/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö pitäisi empatian ja sympatian säteillä?! Vai pidetäänkö sinulle perusbiologiantunti?!

Mulle selvisi vasta vuosia myöhemmin tää 😂

Vierailija
12/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös eroaisin. Luottamus olisi mennyt mieheen totaalisesti ja tuo syrjähypystä syntyvä lapsi olisi ikuinen muistutus siitä. Todella noloa ja häpeällistä, koko perheelle. Pitäisi olla todella epätoivoinen että jatkaisi liittoa tuollaisen petollisuuden jälkeen... Kertoohan se miehestäkin jotakin, ettei ole pystynyt edes ehkäisystä huolehtimaan.

Vierailija
13/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tullaan raskaaksi ja miten ehkäistään raskaaksi tuleminen?! Eikö se opeteta jo viidennellä luokalla koulussa?!

Vierailija
14/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin.. Tietty abortin tekisin ensin, jos se vielä olisi mahdollista.

Vierailija
15/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vika, pikkuisen pitäis miettiä kenelle sitä toosaa jakaa. Paitsi jos minä tulen vonkaamaan.

Vierailija
16/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhettä perustamaan ilman, että edes tuon vertaa ottaa toisen taustoista selvää...

Vierailija
17/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös eroaisin. Luottamus olisi mennyt mieheen totaalisesti ja tuo syrjähypystä syntyvä lapsi olisi ikuinen muistutus siitä. Todella noloa ja häpeällistä, koko perheelle. Pitäisi olla todella epätoivoinen että jatkaisi liittoa tuollaisen petollisuuden jälkeen... Kertoohan se miehestäkin jotakin, ettei ole pystynyt edes ehkäisystä huolehtimaan.

Sama. 

Ero ja mahdollisesti myös abortti jos raskaus ihan alussa. Liian suuri katkeruus, häpeä ja viha. Suuri häpeä myös lapselle tulevaisuudessa. 

Vierailija
18/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika horo saa olla, jos panettaa itsensä paksuksi, vaikka ei edes asuta yhdessä.

Vierailija
19/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olis meikäläinen... :X

t. raskausfetissimies

On kyllä mukava ajatus siittää tuhansia naisia, joka päivälle uus. Oi, että kun olisi sulttaani.

T.creampiefetissimies

Vierailija
20/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös yhden miehen, jolla on 2 samalle vuodelle syntynyttä lasta. Henkilöstöhallinnolla meinasi olla vaikeuksia pysyä isyysvapaiden kanssa järjestyksessä :)

Ei kun ihan oikeasti: ihan helvetin törkeätähän tuo on sille ensimmäiselle vaimolle. Kaikki tsemit ja jaxuhalit hänelle. Ja hyvät elarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä