Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainenko saa aina treffipalstoilla viestejä?

Vierailija

Minulla on ollut ilmoitus suomi24 treffit palstalla nyt 2 viikkoa ja olen saanut 2 vastausta ja nekin miehiltä jotka voisivat olla isiäni.
Tämä siis niille miehille kun luulevat että naisena on niin helppoa.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Olet siis itse laittanut ensin viestejä, ja niihin saanut kaksi vastausta? Miksi laitoit vanhemmille miehille viestejä, jos et halua heiltä yhteydenottoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse laittanut ensin viestejä, ja niihin saanut kaksi vastausta? Miksi laitoit vanhemmille miehille viestejä, jos et halua heiltä yhteydenottoja?

Siis kaksi viestiä olen saanut. Itse en ole laittanut ainuttakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laita jotain tekstiä itsestäsi, äläkä vain täytä perustietojasi.

On itsestäni vähän tekstiä mutta ei nyt mitään romaania.

Vierailija

No ei kaikki naiset saakaan. Ne, jotka ovat kauniita tai muuten kiinnostavia saavat. Sama se on miehillä. Se, että sinä et saanut viestiä kuin kahdelta, kertoo vain siitä, että sinussa on jotakin vikaa minkä muut miehet ovat huomanneet. 

Vierailija

Naisen ikä on tässä merkittävä tekijä. En olisi uskonut, miten tarkkoja miehet ovat naisen iän suhteen ennen kuin koin sen omakohtaisesti. Ollessani 27-vuotias sain valtavasti viestejä nettideiteissä miehiltä. Nyt 32-vuotiaana edellisen suhteen päätyttyä päädyin luomaan profiilin uudelleen, mutta aloitteita ei tule lainkaan samaan tahtiin. Ihmisenä en tietenkään ole muuttunut, esittelytekstini miekenkiinnonkohteineen on samantapainen kuin ennenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse ole laittanut viestejä? Ei se nyt niin vaikeaa ole, ettei se naiselta onnistuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Käsitin, että miehet ovat vastanneet sinun yhteydenottoosi, niin ihmettelin.

Itsellänikin on ollut profiili tuolla ja ilman kuvaakin sain niin paljon yhteydenottoja, etten kaikkiin voinut vastata (tuolla on nykyään vieläpä viiden vastaanottajan raja/päivä). Lähetin toki itsekin viestejä, mutta yhteydenottoja naiselle sataa jo pelkästään kun käyt kurkkimassa muiden profiileja.

Suurempi ongelma on vasta jatkossa: miten valita yksi ja viedä juttua tämän kanssa eteenpäin. Yleensä jompi kumpi osapuoli jatkaa aina vaan roikkumistaan nettideiteissä vaikka tapailu olisi edennyt jo pitemmälle. Siihen se lopulta sitten nitkahtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Käsitin, että miehet ovat vastanneet sinun yhteydenottoosi, niin ihmettelin.

Itsellänikin on ollut profiili tuolla ja ilman kuvaakin sain niin paljon yhteydenottoja, etten kaikkiin voinut vastata (tuolla on nykyään vieläpä viiden vastaanottajan raja/päivä). Lähetin toki itsekin viestejä, mutta yhteydenottoja naiselle sataa jo pelkästään kun käyt kurkkimassa muiden profiileja.

Suurempi ongelma on vasta jatkossa: miten valita yksi ja viedä juttua tämän kanssa eteenpäin. Yleensä jompi kumpi osapuoli jatkaa aina vaan roikkumistaan nettideiteissä vaikka tapailu olisi edennyt jo pitemmälle. Siihen se lopulta sitten nitkahtaa.

Millaisella tekstillä sait niin paljon viestejä?

Vierailija

Jos sulla ei oo kuvaa ja oot yli 35, niin ei niitä kyllä paljoa tule. Muilta kun copy paste-miehiltä, jotka lähettää kaikille naisille saman viestin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisen ikä on tässä merkittävä tekijä. En olisi uskonut, miten tarkkoja miehet ovat naisen iän suhteen ennen kuin koin sen omakohtaisesti. Ollessani 27-vuotias sain valtavasti viestejä nettideiteissä miehiltä. Nyt 32-vuotiaana edellisen suhteen päätyttyä päädyin luomaan profiilin uudelleen, mutta aloitteita ei tule lainkaan samaan tahtiin. Ihmisenä en tietenkään ole muuttunut, esittelytekstini miekenkiinnonkohteineen on samantapainen kuin ennenkin.

Lisäisin vielä, etten pidä itse aloitteen tekemistä ongelmana, ja kirjoitankin kyllä minua kiinnostaville miehille oma-aloitteisesti. Ainoastaan kommentoin nyt käsiteltävänä olevaa asiaa eli sitä, saavatko kaikki naiset viestejä vai eivät. Se, että viestejä tulee nyt vähemmän, ei oikeastaan edes haittaa, koska saamani yhteydenotot ovat laadullisesti parempia. Yli 30-vuotiaalle naiselle kirjoittavat lähinnä miehet, jotka ovat tosissaan ja etsivät ikäistään, kypsää kumppania. Nuori nainen saa enemmän viestejä, joiden pääasiallinen sisältö on löytää seksiseuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Kysy lisää, jos kiinnostuit" vai "En nyt osaa tähän mitään muuta kirjoittaa itsestäni, mutta kysy"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisella tekstillä sait niin paljon viestejä?

Tekstillä ei ole niinkään väliä, kunhan kirjautuu tarpeeksi usein sisälle ja käy kurkkimassa miesten profiileja. Jossain vaiheessa päivitin profiiliin aika tylyn tekstin, kun niin moni mies kirjoittelee pehmoerotiikkaansa ennen ensimmäistäkään tapaamista tai edes ennen tutustumista viestein. Alkoi tympiä ne jutut tuntemattomilta ihmisiltä. Melko seksikeskeinen paikka koko S24Treffit muutenkin, kannattaa varoa ettei ala ahdistaa.

Mutta noin vinkiksi jos todella haluat maksimoida yhteydenotot, niin miehethän on paitsi ikuisia romantikkoja, niin kaipaavat myös selvää puhetta, mitä mieheltä odotat. Haluavat haasteita nimittäin.

Miehiä ei vaatimuslistat tunnu häiritsevän, onhan niillä loputon pokka ja itsetunto :D Kunhan ne vaatimukset kirjoittaa romanttiseen ja kaipaavaan sävyyn. Eli tyyliin "Toivon/haluaisin Sinulta" (joo joo, isolla alkukirjaimella :) ja sitten perään vaatimuslista. Eikä ole liiallista imelyyttä kertoa, että "odotan Sinua" tai "kaipaan vierelleni Sinua, joka..." Tarvitsevana ja tahtovana on hyvä esiintyä, vaikkei pelkkää seksiä ole hakemassa. Naiset usein esiintyvät liian virastomaisesti juuri koska haluavat välttää pervojen runkkuviestit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kysy lisää, jos kiinnostuit" vai "En nyt osaa tähän mitään muuta kirjoittaa itsestäni, mutta kysy"?

No ei kumpaakaan noista. Lyhyt kuvaus minusta ja mitä etsin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat