Heräsin aamulla kuuden jälkeen ja kohta pitäisi lähteä yövuoroon. Miten ihmeessä jaksan?

Vierailija

Olen yrittänyt nukkua päiväunet mutta uni ei vaan tullut. Aamuun asti pitäisi samoilla silmillä jaksaa plus tunnin työmatka omalla autolla. Pakko jaksaa ajaa kotiin koiran takia. Stressaa nyt jo tosi paljon.

Kommentit (7)

Vierailija

No ihan tuttua minulle ja monille muille hoitajille. Pätkä ja yövuoro on tuttu juttu. Jaksaa, kun on pakko. Raikasta syötävää ja usein niin pysyy vire.

Vierailija

Öh, ihan tavallista. Minäkin heräilen aina kuuden seitsemän maissa enkä nuku päiväunia. Ihan hyvin jaksaa, kunhan ei syö yöllä kovin raskaasti ja hörppii kahvia. Siloin väsytti kyllä ihan järkyttävästi, kun lapsi oli sairas ja yövuoron jälkeen pääsi itse nukkumaan vasta klo15 kun mies tuli töistä kotiin.

Vierailija

tiedän tunteen! voi ei, se stressi etukäteen on pahinta. onko sulla hiljaista eli oletko vai valvomassa vai esim tehtaassa jossa tehdään koko ajan? energiaa kaikista snäkeistä, ei liikaa kahvia vaan sellaset muutamat täsmäiskut ja ennen kotiin lähtöä vika kuppi. autossa hyvä kanava ja ikkunat hetkittäin auki, kylmässä ilmassa pysyy virkeenä. tiedät kyllä, että selvitä, se on vain toi ahdistus etukäteen. huomenna sitten nukut, paljon tsemppiä yöhösi!!

käpykakku

Oot sentään nukkunut. Monet menee nukkumattakin. Eli älä valita. Jos on hyvä tai ees normaali fyysinen kunto, aikuinen ihminen jaksaa kyllä vaikka kaksi vuorokautta täysin nukkumattakin, jos on pakko. Juo kahvia, syö hedelmiä ja pysy liikkeellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan aamulla väsyneenä lähde autonrattiin, idiootti. Tajuatko, että vaarannat muiden hengen? Mene taksilla.

Maksatko taksin? Ei ihan halpa keikka jos ap:n työmatka kestää tunnin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat