Mistä mielipiteestäsi tai uskomuksestasi ET OLE ylpeä?

Vierailija

Toisin sanoen, onko sinulla salaisia ajatuksia tai mielipiteitä jotka tiedät vääriksi tai typeriksi? Sellainen, jota et kehtaa myöntää ääneen?

Ap aloittaa: Olen feministi, ja luonnollisesti kannatan ihmisten oikeutta päättää omasta kehostaan. Silti pidän itsekkäänä ja pinnallisena sellaista synnyttäjää, joka valitsee sektion ja imettämättömyyden ulkonäkösyistä. Tiedän, että on feminismin näkökulmasta väärin arvottaa ulkonäöstään tai kehostaan huolestunut vanhempi huonoksi vanhemmaksi, mutta teen niin silti. Salaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ap:lla on toinenkin: Tiedän, että ylipainoisten ihmisten oikeutta olla ihan vaan oma itsensä tulisi puolustaa, mutta silti mielessäni nakuttaa hiljainen ajatus siitä, ettei lihava voi olla onnellinen ja hyväksyä itseään oikeasti.

Olen ollut vain lievästi ylipainoinen itse, ja se oli todella epämukavaa ja onnetonta aikaa, mutta silti en saisi ajatella näin, jos kerran puolustan ihmisten oikeutta olla oma itsensä ja tehdä omalla vartalollaan mitä haluavat.

Vierailija

Hävettää jo kirjoittaa tämä: lihavuus näyttää rumalta (ei siis lievä ylipainoisuus vaan lihavuus).

Olen itse lihava. Olen yrittänyt omaksua "beauty comes in every size"-asennetta, mutta estetiikan tajuni ei ole muuttunut :(.

Vierailija

Olen salaa todella kateellinen sellaisille 15-20-vuotiaille tytöille, joilla on kilometrin mittaiset, hoikat jalat, hyväkuntoinen pitkä tukka, kiinteät rinnat ja arveton, sileä iho joka puolella vartaloaan (yleensä vielä nätti naamakin, argh!).

En koskaan ollut nätti teininä itse, ja nykyään olen lyhyt ja vankkarakenteinen pallopää, joka on muka sinut itsensä kanssa...

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Lihavuus ei mun mielestä ole hyvännäköistä.. Pieni pyöreys on söpöä, mutta vihaan sitä kun huomattavasti ylipainoiset ihmiset kutsuvat itseään kurvikkaiksi. Kun ne makkarat eivät ole kurveja.

Minulla on lähipiirissäni ylipainoisia tuttavia, mutten ikinä sanoisi asiaa heille ja inhotan itseäni toisinaan mielipiteeni vuoksi..

Ajattelen myös, että afrikkalaiset, muslimit ja ääri-uskikset (vanhoillislestadiolaiset tms) ovat älyltään tyhmempiä ja yksinkertaisempia, mitä muut ihmiset. En todellakaan tarkoita kaikkia, mutta suurinta osaa.. Enkä pidä ajattelutavastani yhtään, joten pidän mielipiteeni omana tietonani irl-elämässä

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Se valokuva, jossa hiekkarannalla oli kuollut lapsi, ei herättänyt minussa mitään tunteita. Olisin ollut järkyttyneempi, jos kuvassa olisi ollut kuollut kissa.

Vierailija

Homoseksuaalisuus on syntiä. Voi kun voisin olla toista mieltä mutten vaan pysty :( Samoin esiaviollinen seksi. Pidän ajatukseni omana tietonani, koska en halua loukata ketään enkä halua, että mua pidetään tiukkapipoisena idioottina.

Vierailija

Ihmiset on hirveitä, alinta sakkaa. Mua ei haittaisi yhtään, jos maapallo tuhoutuisi totaalisesti. Siten ainakin loppuisi, lasten kidutukset ja raiskaukset. Minä olisin valmis maailmanloppuun, jotta kenenkään ei tarvitsisi enää kärsiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuus on syntiä. Voi kun voisin olla toista mieltä mutten vaan pysty :( Samoin esiaviollinen seksi. Pidän ajatukseni omana tietonani, koska en halua loukata ketään enkä halua, että mua pidetään tiukkapipoisena idioottina.

Aws, joku on jämähtänyt keskiajalle <3

Vierailija

Pakolliset rutiinit ovat ja aikataulutukset ovat syvältä ja tappavat luovuuden. Ehkä olen vain niin hidas päästäni etten kykene käsittelemään asioita, jos en saa paljon ajatteluaikaa. En ole työelämässä vaan eläkkeellä mt syistä. Ihailen ja ihmettelen ihmisiä jotka kykenevät elämään täysillä joka hetki. Uskomukseni on että suuri osa työssäkäyvistä on orjan asemassa, vaikka todellisuudessa olen sitä itsekin koska en sopeudu yhteiskuntaan.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen salaa todella kateellinen sellaisille 15-20-vuotiaille tytöille, joilla on kilometrin mittaiset, hoikat jalat, hyväkuntoinen pitkä tukka, kiinteät rinnat ja arveton, sileä iho joka puolella vartaloaan (yleensä vielä nätti naamakin, argh!).

En koskaan ollut nätti teininä itse, ja nykyään olen lyhyt ja vankkarakenteinen pallopää, joka on muka sinut itsensä kanssa...

Koskaan ei ole liian myöhäistä työstää asiaa! 

Ei millään pahalla, mutta kai sinä tajuat, että ihmisillä on eri käsitykset kauneudesta? Viestejäsi hieman seuranneena tuntuu, että tuputat ihannointiasi laihuudesta, mikä saa sinusta hieman vajavaisen kuvan.

En ole laiha, mittani ovat 171cm ja 66kg, mutta olen mielestäni hyvä tällaisena. Muutenkin mielestäni laiha voi olla kaunis, mutta laihuus itsessään ei ole kaunista.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Halveksin monia uskovaisia, en kaikkia. Halveksuntaa aiheuttaa heidän halunsa rikkoa ihmisoikeuksia, moralisointi, itsensä korottaminen muiden yläpuolelle ("homo on syntinen, minä en ole syntinen, siispä kivitän homoa") jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pyrin olemaan mainitsematta, että uskonnollisuus on selvin merkki tyhmyydestä tai yksinkertaisuudesta. Aina en onnistu.

Vierailija

En oikein pidä kehitysvammaisisten ihmisten seurasta. En edes tiedä mistä tämä tunne on saanut alkunsa, mutta en tykkää, jos joudun juttelemaan kehitysvammaisen henkilön kanssa. Toki osaan käyttäytyä, mutta jotenkin ahdistun vammaisen ihmisen seurasta. Poikkeuksiakin toki on, enkä osaa sanoa mitkä kehitysvammat tarkalleen ottaen ahdistavat minua. En toivo vammaisille mitään pahaa, mutta en vaan halua heitä omaan seuraani. Periaatteeessa sama asia lasten kanssa eli en osaa kuvitella tilannetta, jossa lapsi olisi minulle toivottua seuraa. On ihan ok sanoa, ettei pidä lapsista, mutta kaikki pitää lähes hirviönä, jos erehtyisi sanomaan, ettei pidä kehitysvammaisista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat