Mietitkö jotakin, mitä mies on sanonut, tehnyt tai viestitellyt?

Vierailija

Laita tähän, niin kerromme, mitä mies todellisuudessa tarkoitti.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

"Haluun sua. Oot söpö ja seksikäs. Sulla on niin hemmetin hyvä kroppa. Mut en halua sun kanssa mitään vakavaa, koska me ollaan niin erilaisia. Haluan kuitenkin nähä sua."

Tän sano eräs tapailemani mies, jolta jouduin loppupeleissä kysymään, että mitä se oikein musta haluaa. Että tulkitkaa tää nyt sitten. Haluaa nähä, mutta ei halua kuitenkaan? 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Haluun sua. Oot söpö ja seksikäs. Sulla on niin hemmetin hyvä kroppa. Mut en halua sun kanssa mitään vakavaa, koska me ollaan niin erilaisia. Haluan kuitenkin nähä sua."

Tän sano eräs tapailemani mies, jolta jouduin loppupeleissä kysymään, että mitä se oikein musta haluaa. Että tulkitkaa tää nyt sitten. Haluaa nähä, mutta ei halua kuitenkaan? 😂

Haluaa panna sua. Mikä tässä oli vaikea ymmärtää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaa seksiä, mutta on oikeasti kiinnostunut jostain toisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että jos alamme olla tosissamme yhdessä, niin hän "haluaa sitten kaiken".

Anteeksi korjaus, mies sanoi siis, että jos ollaan yhdessä, niin hän haluaa "sinut sitten kokonaan". En muistanut äsken tarkkaa sanamuotoa, mutta noin se meni. Miten voi saada toisen kokonaan? Mies tietää, että olen uskollinen joka tapauksessa. Siitä ei voinut olla kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että jos alamme olla tosissamme yhdessä, niin hän "haluaa sitten kaiken".

Anteeksi korjaus, mies sanoi siis, että jos ollaan yhdessä, niin hän haluaa "sinut sitten kokonaan". En muistanut äsken tarkkaa sanamuotoa, mutta noin se meni. Miten voi saada toisen kokonaan? Mies tietää, että olen uskollinen joka tapauksessa. Siitä ei voinut olla kyse.

Mies haluaa naimisiin, yhteisen sukunimen, kolme lasta, kesämökin, kultaisen noutajan ja Volvon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa naimisiin, yhteisen sukunimen, kolme lasta, kesämökin, kultaisen noutajan ja Volvon.

Mies on jo ollut naimisissa - en usko että enää ikinä haluaa naimisiin. Hänellä on monta lastakin jo eikä halua lisää. Ja Mersu :D Kultaisesta noutajasta en tiedä - mies tietää etten ole koiraihmisiä.

Itse epäilin, että paljastuuko sieltä alta alistaja joka haluaa pitää naisen kotona tai että naisella ei saa olla omia menoja ollenkaan. Ei ole toisaalta sen tyyppinen mies, mutta jollakin lailla sanoi tuon "kokonaan" varoittavaan sävyyn, kuin epäillen ettei minusta siihen ole.

Vierailija

Nähtiin kadulla, olin pyörällä liikkeellä, mies teki jonkinlaisen sotilaallisen tervehdyksen, mutta koska en ymmärrä armeija-asioista yhtään mitään, en tiedä mitä se tarkoitti! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Pelkään, että sä kyllästyt muhun. En kestäisi enää uutta pettymystä." Näin sanoi eronnut mies. Mitä todella tarkoittaa?

Voi miehilläkin olla huono itsetunto. Tuleeko yllätyksenä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pelkään, että sä kyllästyt muhun. En kestäisi enää uutta pettymystä." Näin sanoi eronnut mies. Mitä todella tarkoittaa?

Tuohan on muuten yksi huonoimpia repliikkejä koskaan kellekään, sanoo sen nainen tai mies. Siis tuo pettymisen pelkääminen. Jos ei ole kiinnostunut toisesta, se kannattaa ilmaista toisella tavalla. Ja jos oikeasti pelkää, että toinen kyllästyy, niin tuollaisella potaskalla sen voi tietysti varmistaa. Kuka jaksaa kuunnella jo alkuvaiheessa toisen neuroottisia pelkoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on muuten yksi huonoimpia repliikkejä koskaan kellekään, sanoo sen nainen tai mies. Siis tuo pettymisen pelkääminen. Jos ei ole kiinnostunut toisesta, se kannattaa ilmaista toisella tavalla. Ja jos oikeasti pelkää, että toinen kyllästyy, niin tuollaisella potaskalla sen voi tietysti varmistaa. Kuka jaksaa kuunnella jo alkuvaiheessa toisen neuroottisia pelkoja?

Minä itse (tosin olen nainen) olen sanonut miehelle noin, mutta tarkoituksenani oli rehellisesti kertoa tilanteestani ja lopettaa se, eikä odottaa, että miehen tehtävänä on haluta silti yrittää jatkaa juttua.

Tiedän itsekin tietysti ettei tuollainen ole viehättävää, eikä tuolla tavalla ajatteleva edes kykenevä tapailuihin vielä. Se vaan, ettei tuon taustalla välttämättä ole mitään salaista tarkoitusta, vaan pelkkä tiedoksianto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse (tosin olen nainen) olen sanonut miehelle noin, mutta tarkoituksenani oli rehellisesti kertoa tilanteestani ja lopettaa se, eikä odottaa, että miehen tehtävänä on haluta silti yrittää jatkaa juttua.

Tiedän itsekin tietysti ettei tuollainen ole viehättävää, eikä tuolla tavalla ajatteleva edes kykenevä tapailuihin vielä. Se vaan, ettei tuon taustalla välttämättä ole mitään salaista tarkoitusta, vaan pelkkä tiedoksianto.

Tiedän tunteen, ja on mahdollista olla rehellinen asiassa. Jos pelkää pettymystä, voi sen sanoa. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan...on olemassa myös miehiä, jotka vievät jalat alta niin, ettei tuollaiset pettymykset käy mielessäkään vaikka juuri olisi edellisessä suhteessa pettynyt karvaasti. Siinä mennään eikä epäröidä. Mutta luojan kiitos suurin osa miehistä ei ole sellaisia. Välillä pitää levätäkin.

Vierailija

sss

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se haluaa myös anaalia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat