Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista musiikkia 7-8-vuotiaasi kuuntelee?

Vierailija

Meidän tyttö on jo pitkään kuunnellut Anna Abreuta, Rihannaa ja Shakiraa.

Kommentit (13)

Vierailija

Heivisauruksen pari cd:tä ja Frozen-leffan lauluja youtubesta...eipä tuo ole kovin kiinnostunut kuuntelemaan mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heivisauruksen pari cd:tä ja Frozen-leffan lauluja youtubesta...eipä tuo ole kovin kiinnostunut kuuntelemaan mitään.

Jos lapsesi diggaa heviä ja teatraalisuutta vielä muutaman vuoden päästä niin sitten vaan vaihtamaan Lordiin ja shock rock-veteraaneihin :) Rock and roll! M21

Vierailija

Meidän poika on innostunut äitinsä nuoruusaikaisista kaseteista. Soittolistalla on mm. Dingo, ABBA, Popeda, Bogart Co ja Mika Sundqvist

Olen miettinyt että onkohan ihan terve lapsi :D

Vierailija

7- ja 9-vuotiaat tytöt kuuntelevat elokuvamusiikkia (Risto Räppääjät, Disneyn elokuvat jne.), Tuulia ja Robinia, sekä kaikenlaista lasten musiikkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meidän poika on innostunut äitinsä nuoruusaikaisista kaseteista. Soittolistalla on mm. Dingo, ABBA, Popeda, Bogart Co ja Mika Sundqvist

Olen miettinyt että onkohan ihan terve lapsi :D

Meillä on juuri 7 vuotta täyttänyt Juice-fani, pidän erittäin terveenä. Toivon, että kuuntelee jatkossakin sitä musiikkia mistä itse tykkää eikä sitä mistä kaverit tykkäävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

7- ja 9-vuotiaat tytöt kuuntelevat elokuvamusiikkia (Risto Räppääjät, Disneyn elokuvat jne.), Tuulia ja Robinia, sekä kaikenlaista lasten musiikkia.

Onko Tuulilta muka tullu muuta tuotantoa sen yhen biisin jälkeen?

Vierailija

NRJ:lläkin soivia hittibiisejä, sit vähän (muutama vuoden) vanhempia biisejä joissa naislaulajia tykkää katsella youtubesta ja sit tietty nämä Let it go-biisit ym vastaavat. Kyseessä kohta 7v täyttävä tyttö. Lastenlauluja ei ole koskaan tykännyt kuunnella.

Vierailija

Meidän 8v poika tykkää kuuntelee klassista musiikkia, Bach ja Sibelius tämän hetken suosikkisäveltäjät. Isoveli tykännyt aina oopperasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat