Saisarukseni tyhjensivät äidin kuolinpesän

Vierailija

Mitä nyt? Olen tehnyt rikosilmoituksen ja ilmoitin sisaruksilleni että poliisi pyysi olemaan menemättä äitimme asunnolle, ja mitä vielä.. Tästä huolimatta ovat olleet siellä ilmoitukseni jälkeen jo ainakin kaksi kertaa, sieltä on viety huonekaluja, televisio ja tietokone. Valokuvat, kaikki ovat keskenään jakaneet. Mulle vain haistattelevat. Äitimme kuoli vasta kaksi viikkoa sitten, tää kaikki on ollut yhtä helvettiä siitä lähtien. Pahimpaan mahdolliseen aikaan nämä lyöttäytyvät yksiin ja tekevät noin. Olen kirjoittanut tästä tänne aiemmin.

Oon ihan kädetön mitä tässä voi tehdä! 

Kommentit (12)

Vierailija

Pesänselvitysprosessi käyntiin ja siinä tuo tulee ilmi. Jos pesään on koskettu  ennen selvitystä uhkana on perinnöttä jääminen.

Vierailija

Oon paljon miettinyt tuota pesänjakajan ottamista tähän, muttei se taida mitenkään kannattaa koska omaisuuksia ei ole. En voi ymmärtää että näin häikäilemättömästi voidaan tuosta noin vain viedä ihan kaikki. Toi tuntuu niin raa'alta ettei mitään rajaa. Oon itkeny aivan lohduttomasti, oon ihan neuvoton. En tajua miksi nuo tekee noin. 

En ole päässyt osalliseksi käymään tavaroita läpi, joku täällä aiemmin mainitsikin sen että se on todella tärkeä osa suruprosessia, noi vei ihan kaiken multa. Kysyin kerran heiltä koska menisimme asunnolle, nämä kylmästi vastasivat että he olivat siellä jo. Olisin voinut kiljua. Mitä ihmeen oman käden oikeutta nuo pitävät? Kaksi viikkoa vasta kulunut äidin kuolemasta! Ap

Vierailija

Millaiset sisarussuhteet teillä aiemmin sitten on ollut? Oletteko esim. kovin eri-ikäisiä ja nuo kaksi läheisempiä keskenään? Eri isät tms? Tuntuu tosi oudolta etä kaksi kääntyy noin yhtä vastaan. Olitko läheisempi äidillesi kuin nuo muut ja kostavat sitten non?

Vierailija

Sisarustesi käytös tuntuu tosi tökeröltä ja selvästi laittomalta. Pesänjakaja tulee kuitenkin älyttömän kalliiksi, joten en oikein tiedä, mitä voisit vielä rikosilmoituksen lisäksi tehdä.

Otan osa suruusi.

Vierailija

Millä perustelevat toimintaansa?

Voin sanoa, että valokuvat on itselleni ikävin asia. Isäni veli källi valokuvat isovanhempien kuoleman jälkeen (kuolivat pienellä aikaa kumpikin) mukaansa toiseen maahan.(asunut siis ulkomailla vuosikymmenet) Siitä sitten vuosia isäni ja toinen veli pyysivät tuomaan kuvat mukanaan takaisin Suomeen käydessään täällä lomilla, jotta ne voidaan jakaa ja siellä oli vielä kaiken huippuna "pojille omat albumit", joihin isoäiti oli liimannut mm. kansakoulukuvat, nuoruuden kuvat jne. Ja nämäkin tämä yksi vei mukanaan. Tästä kuolemasta on pian 30 vuotta ja yhteydet on vähentyneet tuohon veljeen ja kuvat on edelleen sillä tiellä. Alkavat olla jo vanhoja miehiä ja kun tämä setäni kuolee, niin ajattelin pyytää serkuilta vihdoin sieltä kuvia ja jos edes sen isäni lapsuuden kuvista koostuvan ja hänelle nimetyn albumin saisi takaisin.

Vierailija

Toiseen ei ole ollut välejä vuosiin, harrasti jo aiemmin valehtelua, haukkumista ja selkäänpuukottamista, tajusin aikuistuttuani sen ettei mun ole pakko sietää tuollaista käytöstä. Piti myös huolen etten saa tavata äitiäni hirveillä haukkumisviesteillä ja panettelulla, olin tehdä parisen vuotta sitten lähestymiskieltopyynnön, ymmärsi lopettaa. Toisen kanssa olen ollut aina läheisempi, nyt käänsi kelkkansa kokonaan. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat