Rekisteröidyin äske eBayhin ja ei olisi pitänyt

Vierailija

Eksyin tuolle korupuolelle ja kaikkea ihanaa halvalla <3
Pitäisiköhän uskaltautua tilaamaan :D

Kommentit (10)

Vierailija

Olen kuullut noista koruista kokemuksia että livenä ovat todella karun näköistä rihkamaa.. ja noh mitä voi olettaa jos maksaa tyyliin pari euroa.

Vierailija

Parin euron jutut hajoo heti eikä ole välttämättä samanlaisia. 5€ ylöspäin laatu voikin olla jo parempaa. Yleisesti ottaen eBayssa, jos tilaa kaukoidästä, tavaran laatu on tosi huonoa.

Vierailija

Noi euron-parin korut taisivat olla eka eBay-villitykseni :D Sen jälkeen olen ostellut kaikkea vaatteista käsityötavaroihin ja meikkeihin. Kosmetiikkapuolelle ei kannata eksyä, hullaantuu kun kaikki on niin halpaa ja niiiin kivaa...

Vierailija

Itse oon tilaillu nuita euron koruja. Ihan kivan näköisiä, ja jos maksaa sen 99cnt niin ihan sama vaikka hajoaisi ekan käyttökerran jälkeen :D
Myyjien palautteet kannattaa tutkia hyvin. Pahasti näyttää että nyt sattui minunkin kohdalleni se ensimmäinen tavara joka ei saavu perille. Onneksi oli se euron rannerengas :)

Vierailija

Halvin kiinalainen krääsäkoru on tosiaan paljon huonompaa laatua kuin HM:n vitosen koru. Siinä missä halpiskorut ovat Suomessa yleensä jotain vähän raskaampaa metallia, nuo kiinakorut on kevyttä ja taipuvaa alumiinia, vieläpä huonosti värjättyä.

Mutta toki Ebaystä saa niitä HM:n vitosen korujakin parilla eurolla. :)

Vierailija

Siitä se ostohelvetti sitten alkaa. Parin kuukauden päästä huomaat ottaneesi viisi luottokorttia ja höylänneesi ne kaikki tappiin asti, kun istut yön pimeinä tunteina tietokoneella viiniä lipittäen ja ostat kaikenlaisia kivoja pikkuisia nipsuttimia netistä hallitsemattomasti. Sitten itket roinakasan päällä kun postiluukusta tulvii Lindorffin rottakirjeitä ja ajaudut päihdeongelmiin, kun et keksi tilanteesta muuta ulospääsyä.

Dadaaaa

Minä olen siirtynyt jo ebayta astetta edullisempaan eli aliexpressiin. :D Toimivampi kun ostajat antavat palautteen juuri siitä tuotteesta minkä ovat ostaneet... eli niistä saa paremman kuvan ennen oman ostopäätöksen tekemistä. Venäjänkielisen tuotepalautteen voi kääntää google-kääntäjällä.

Olen tilannut tytölle mekkoja ja tyllihameita. Itselleni pari mekkoa... yms yms. Tuotekuvaukset kannattaa lukea tarkkaan ja vertailla mittoja omiin/lasten vaatteisiin. Sillä tavalla tekee onnistuneita kauppoja. 90% tapauksista olen ollut tyytyväinen.. kerran olen reklannut huonosti ommellun sauman ja sain puolet ostohinnasta takaisin.

Vierailija

Oon tilannu ihan hirveet määrät koruja ebaysta eikä kyllä mikään oo vielä rikki mennyt :D Kaikki on ollut alle 5e

Oon tilannut myös laukkuja ja vaatteita, kaikki ollut ihan hyviä ja laadultaan noin H&M kamaa vastaavaa, hinta tosin paljon pienempi.

Tähän mennessä mikään ole pahemmin tuotekuvastakaan poikennut, maalaisjärjellä pärjää aika pitkälle. Jos kaikki kuvat on jotain punaiselta matolta revittyjä kuvia julkkiksista ja ilmoituksessa tarjotaan Chanelin vaatetta eurolla niin on syytäkin miettiä mitä sieltä paketista paljastuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat