Mitä tehdä seuraavaksi? vauvakuume ja ehkäisy

Vierailija

30 v. Mirena kierukka käytössä ja en välitä siitä ollenkaan. Vuodan tiputtaen hieman 2 v ja kahden ihanan viikon jälkeen alkaa vuoto uudestaan. No mieheni inhoo kondomeja ja tiedän että siitä ei tulis mitään. Miehen mukaan tuntuu kun olis saapas jalassa. No mulla on hirvee vauvakuume ja miehelläni ei. Kaksi lasta jo on 6 ja 3 v. Mitä mä teen? Mies ei suostu sterilisaatioon ja minä en halua. Pillerit ei sovi ja enhän mä halua ehkäisyä ollenkaan mutta. ...

Kommentit (14)

Vierailija

Miksi miehen on ok kieltäytyä kondomista, koska ei tunnu niin kivalta, mutta sinun ei ole ok kieltäytyä kierukasta, vaikka vuotaa ja tiputtelee?

Vierailija

Jos mies tietää ton sun tiputtelu tilanteen ja vaatii että silti jatkat, niin on kyllä aika äijä. Osa naisista tuntuu salaavan tätä miehiltään, kun se on jotenkin "ällöä". Ethän kuulu tähänporukkaan?

Sanot että tilanne on niin paha, ettet pysty jatkamaan. Saa valita: kortsu, sterilisaatio tai mahdollinen lapsi.

Vierailija

Jos mies ei kolmatta lasta halua, niin eikö se ollut jo vastaus tähän hetkeen? Saatat saada kaksosetkin tai lapsen, joka ei ole täysin terve. Joka tapuksessa lapsen hankkimisen tulisi olla molempien vanhempien asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tietää ton sun tiputtelu tilanteen ja vaatii että silti jatkat, niin on kyllä aika äijä. Osa naisista tuntuu salaavan tätä miehiltään, kun se on jotenkin "ällöä". Ethän kuulu tähänporukkaan?

Sanot että tilanne on niin paha, ettet pysty jatkamaan. Saa valita: kortsu, sterilisaatio tai mahdollinen lapsi.

Hei ei pliis tehdä niitä lapsia tolleen kiristämällä ja puolihuolimattomasti huitaisten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ei pliis tehdä niitä lapsia tolleen kiristämällä ja puolihuolimattomasti huitaisten.

Mitä kiristämistä se on että ap kertoo luopuvansa kierukasta kun se ei sovi? Mies tietää silloin tilanteen ja voi tehdä omat ratkaisunsa. Oletko ap kuparikierukkaa harkinnut?

Vierailija

Pelkään että kuparikierukan kanssa on niin isot vuodot. Runsaat vuodot jo ennestään. Miksi miehet ei vaan mene steriloitavaksi kun ei halua enemmän lapsia? Toimenpide kestää 20 min. En halua lapsia hankkia " huijaamalla" siksi oonkin tässä jamassa :/ ap

Vierailija

No meillä on järjestelmä, jossa mies käyttää kondomeja, koska hän on se, jota lasta ei tähän elämäntilanteeseen halua. Itselläni on vauvakuume (ja edellytykset myös hoitaa lapsi kunnialla, jos sellainen siunaantuisi), joten en kyllä suostu  käyttämään mitään hormoniehkäisyäkään, kun niistä tulee niin ikäviä sivuoireita.

Ei tämä ole mielestäni kiristämistä. Aikuinen mies osaa itsekin huolehtia ehkäisystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No meillä on järjestelmä, jossa mies käyttää kondomeja, koska hän on se, jota lasta ei tähän elämäntilanteeseen halua. Itselläni on vauvakuume (ja edellytykset myös hoitaa lapsi kunnialla, jos sellainen siunaantuisi), joten en kyllä suostu  käyttämään mitään hormoniehkäisyäkään, kun niistä tulee niin ikäviä sivuoireita.

Ei tämä ole mielestäni kiristämistä. Aikuinen mies osaa itsekin huolehtia ehkäisystä.

Sama jatkaa: Emmekä siis ole päätyneet tähän ratkaisuun mitenkään riitelemällä ja uhkailemalla, vaan ihan rauhallisesti keskustellen. Asiasta on yhteisymmärrys enkä itsekään sitten esim. houkuttele miestä unohtamaan kondomeja ja keksimme muita keinoja silloin, kun ne ovat loppu.

Vierailija

Mua hieman pelottaa se että sitten mennään ilman ehkäisyä jossain vaiheessa ja sit upps... olen raskaana ja mies pettynyt.ap. mutta joo 9 minusta meillä pitäis olla sama järjestely. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua hieman pelottaa se että sitten mennään ilman ehkäisyä jossain vaiheessa ja sit upps... olen raskaana ja mies pettynyt.ap.

Kuinka teillä suhteessa muuten menee? Jos ehkäisystä sopiminen on näin hankalaa, niin ainakaan enempää lapsia ei suhteeseen kannattane hankkia (ennen kun molemmat haluavat lisää lapsia).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat