Miksi jotkut pyytää esim. kahvipakettia FB-kirppiksillä?

Vierailija

Mä en oo koskaan tajunnu tätä juttua! Siitähän on vaan enemmän vaivaa ostajalle lähteä kaupasta hakemaan sitä kahvipakettia tai suklaalevyä. Miksi ei voi vaan pyytää tuotteesta 3€ ja hakea itse sen kahvipakettinsa kaupasta?

Kommentit (14)

Vierailija

Mulla ei oo koskaa kolikoita/seteleitä. , joten ihan yhtä paljon vaivaa tulee aina. Kahvia tarvii aina ni sitä on kiva pyytää. Tai suklaata

Vierailija

Markkinointikikka. Tuote kuulostaa ilmaiselta, kun sen vastineeksi pitää antaa vain kahvipaketti. Tosiasiassa se kahvipaketti ei ole ilmainen.

Onko muuten missään ilmoituksessa mainittu kahvipaketin merkkiä? Kelpaako Pirkka tai Saludo ;)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Markkinointikikka. Tuote kuulostaa ilmaiselta, kun sen vastineeksi pitää antaa vain kahvipaketti. Tosiasiassa se kahvipaketti ei ole ilmainen.

Onko muuten missään ilmoituksessa mainittu kahvipaketin merkkiä? Kelpaako Pirkka tai Saludo ;)?

mä oon nähnyt, että on pyydetty tiettyä merkkiä, ja joskus joku pyysi tietynlaisia kahvikapseleita. Tuli vaan tuossakin tapauksessa mieleen, että sellainen joka ei kapseleita käytä, ei välttämättä tiedä niiden arvoa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueen fb-kirppiksellä on melkein aina mainittu merkki, yleensä Juhla Mokka. Tämä käy mulle koska mä ostan aina kaappiin sitä kun on tarjouksessa. Sitä voi lahjoittaa myös anopille ja muille sukulaisille jotka sitä juo.:) Mutta samaa olen silti itse ihmetellyt kuin ap. Välillä ei maksa edes vaivaa kun pyydetään jostain huonosta tai pienestä tavarasta esim. kaksi pakettia kahvia.

Vierailija

Joillakin kirppiksillähän on kiellettyä pyytää rahaa, idea on siis antaa tai vaihtaa. Tuota sitten kierretään pyytämällä jotain rahan arvoista... mielestäni vähän tyhmää, voisivat ilmoittaa tavallisissa kirppisryhmissä. En kyllä muutenkaan tajua tuota vaihtopelleilyä, raha on ihan hyvä vaihdon apuväline.

Vierailija

Me ollaan pyydetty sitä kahvipakettia, koska pienikin maksu tavarasta karsii heti ne, joilla ei oikeastaan ole aikomustakaan hakea sitä tavaraa ikinä. Se kuulostaa kummalliselta, mut jos laitat ilmoituksen että annetaan nojatuoli, niin siitä tulee minuutissa kymmenen yhteydenottopyyntöä joista yksikään ei ole miettinyt esimerkiksi sitä, että miten aikoo sen nojatuolinsa kotiin kuljettaa. Sitä mietitään vasta kun tavara on varattu, ja sitten perutaan, ja näin päin pois. Tällaisten kanssa saikatessa helposti menee aikaa ja hermoja. Ihmisillä on liian matala kynnys ottaa yhteyttä, ei yhtään mietitä.

Kun laittaa siihen sen, että annetaan nojatuoli kahvipakettia vastaan, niin jotenkin se jo karsii ne rasittavimmat kyselijät. Ilmeisesti se ajatus tosiaan menee ensin niin, että no pitäis ostaa se kahvipaketti, elikkä mennä lähikauppaan,  äh, ei jaksa nähdä niin paljoa vaivaa. 

Vierailija

Veikkaan, että ajatuksena kahvipaketissa on, että sellainen löytyisi ostajan kotoa jo valmiiksi kaapista. Jos ei siis oo pikkurahaa, voi antaa sieltä omasta kaapistaan jotain muutanhyödyllistä. Ei varmaan nykyaikana toimi niin hyvin, kun ihmisillä ei oo mitään vierasvaroja ja kaikki ei juokaan sitä perus juhlamokkaa.

Vierailija

Koska suomalaiset on tyhmiä. Jonotetaan vaikka ilmaista ämpäriä tai karkkipussia tunteja vesisateessa, koska ilmaisiksi saadaan. Mitä minäkin opiskelija jollain runkkuämpärillä tekisin edes :DD

Vierailija

Olen saattanut laittaa "vapaaehtoisesti kahvipakettia vastaan"/ tai se muutama euro, myynti-ilmoitukseen, koska itelleni esim ostajana olis miljoona kertaa helpompi kipasta kaupasta joku perus kahvipaketti, kuin ensin miettiä missä on automaatti, sitten tuhlata rahaa sen takia jonnekin kioskille, että saan sen setelin rikottua niin pieneksi kuin pyydetty summa :) eli lähinnä ajatellut tarjota ostajalle myös mahdollisesti helpomman vaihtoehdon :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset on tyhmiä. Jonotetaan vaikka ilmaista ämpäriä tai karkkipussia tunteja vesisateessa, koska ilmaisiksi saadaan. Mitä minäkin opiskelija jollain runkkuämpärillä tekisin edes :DD

Anteeks mutta.. onko sulla jotain ongelmia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi ja ei ole :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi ja ei ole :DD

Kuulin vain tuon sanan "runkkuämpäri" viikonloppuna kaverilta, joka kutsui minua siksi. Hauska haukkumanimi minun mielestä :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat