Suostuisitko sinä tähän? Miehen uskomaton ehdotus

Vierailija

Mieheni on hyvä kaveri exänsä kanssa, eikä siinä mitään. Asia on minulle ihan ok. Nyt mies ehdotti että ex ja miehensä olisivat tulossa meille syömään ensi viikonloppuna. No tämäkin oli minusta oikein kiva idea ja alettiin miettiä mitä laitettaisiin. Siinä vaiheessa hieman hermostuin, kun selvisi ettei mies aio osallistua ruuan laittoon ja tarjoilemiseen. Piti ihan itsestäänselvänä että hän pitää vieraille seuraa kun mina valmistelen ruuat tarjolle. Kysyin onko hän tosissaan niin sanoi että totta kai hänen kuuluu pitää seuraa kun ovat ensisijaisesti hänen kavereitaan.

Olen tosi ärsyyntynyt miehen pöyristyttävästä ajattelutavasta. Tästä puuttuu enää se, että exän mies peruu tulossa ja saan palvella vain näitä entisiä rakastavaisia heidän nauttiessaan romanttista illallista.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Laitatte tietysti jotain sellaista, minkä voi valmistaa ja valmistella mahdollisimman pitkälle etukäteen. Näin molemmille jää aikaa seurustella vieraiden kanssa.

Vierailija

Perinteisesti se kyllä on naisen tehtävä hoitaa ruoka ja kattauspuoli ja mies toimii isäntänä. Monesta miehestä on vain haittaa siellä keittiössä. Ellei sitten ole kokki.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

No et tietenkään suostu tekemään yksin tarjottavia sillä aikaa, kun miehesi pitää seuraa pariskunnalle. Järjetöntä ja todella moukkamaista mun mielestä edes ehdottaa tuollaista.

Vieraat tulevat käymään teillä ja on molempien tehtävä saada vieraat viihtymään kotonanne

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

nojooo kyllä laittaisin itse osallistumaan mutta tekisin itse hieman enemmän juurikin niin, että mies ehtisi pitää seuraa heille.

Vierailija

Äh, luulin, että ehdottaa vielä vierailun sisältävän kimppakivaa. Siinäpä olis ollut kauhistelemista tai niin, että sä passaat ja muut panee, ku sä tiskaat.

Vierailija

En suostuisi. Oletteko teidän suhteen alussa? Meille vanhalle parille ei enää tuollaisia yllätyksiä tulisi. Jos tulisi, niin olisin tosi pettynyt mieheeni. Ai niin, meillä taas mies on se, joka kokkaa :) Tosin, jos on vieraita, niin olen apukokki ja katan pöydän.

Vierailija

Jos mies kutsuu vieraita, niin hän tekee niille ruuat. Onhan tuo ehdotus aivan naurettava. Kieltäydyt vaan tekemästä mitään, tai kerrot että jos sinusta on kiinni, niin keität nisukahvit niille ja jos haluaa jotain enemmän, niin saa ihan itse hoitaa.

Vierailija

Monesko sun provo tää oli tänään? Mahtaa ihmisen elämä olla yksitoikkoista, kun kehittelet pienessä päässäsi tarinan toisensa perään.

Oletin, että mies ehdottaa kimppakivaa. Äh, tää oli siis niin tylsä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti se kyllä on naisen tehtävä hoitaa ruoka ja kattauspuoli ja mies toimii isäntänä.

Ei mitään perinnettä kannata ylläpitää vain perinteen vuoksi, vaan pitäisi olla hyvä perinne. Nainen kotitonttuna ei ole sellainen.

Ap:lle: jos teille tulee vieraita, niin kyllä sinun ja miehesi pitää tasapuolisesti jakaa niin vieraiden kanssa seurustelu kuin tarjoilujen järjestäminen. Ei niin, että miehesi on isäntä ja sinä palvelija.

Vierailija

Tosiaan tehdkää jotain sellaista jonka voi suurimmaksi osaksi tehdä etukäteen, ehkä jokin laatikkoruoka? Sitten voi tehdä heidän tultuaan kattauksen johon ei pitäisi paljoa aikaa mennä. Näin vieraana minun mielestäni olisi ikävää jos toinen kutsujen emäntä olisi tosiaan koko ajan vain keittiössä eikä hänen kanssaan kerkeäisi puhumaan mitään, joten ihan vieraitakin ajatellen miettikää ruoka joka ei tuota vaadi. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat