Olen pyyhkinyt koko elämäni väärinpäin

Vierailija

avasin tuon 7v kuukautiskeskustelussa esiintyneen linkin (http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00543) ja tuossa sanotaan selkeästi että "Ongelmana voi tällöin olla se, että paperilla pyyhkiminen tapahtuu väärinpäin eli peräaukosta eteenpäin, jolloin suolen bakteereja joutuu emättimeen ja aiheuttaa lievän tulehduksen."

muita kohtalotovereita?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Tungetko käden haarojen välistä peräaukon luo?

Tungen käden edestä päin lähes peräaukon tuntumaan ja vedän itseäni kohti. Tai siis etuseinää kohti. Luontevaa työntää käsi siitä mistä jää reikä muutenkin jalkojen väliin kuin alkaa pyllistelemään takaseinää kohti. -Ap

Vierailija

Miksi näissä keskusteluissa aina mietitään, mistä suunnasta se käsi menee (selän takaa, vain jalkojen välistä)? Voihan pyyhkimissuunta olla silti taaksepäin, vaikka käsi menisikin jalkojen välistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä keskusteluissa aina mietitään, mistä suunnasta se käsi menee (selän takaa, vain jalkojen välistä)? Voihan pyyhkimissuunta olla silti taaksepäin, vaikka käsi menisikin jalkojen välistä.

näytä mulle noin pitkä käsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näytä mulle noin pitkä käsi

Täh? Mitäs käden pituudella tuossa on merkitystä? Selkäänkö asti te pyyhitte?

Vierailija

Pyllyn pyyhin aina takapuolen kautta ja taaksepäin, etupuolen pyyhin kuten AP, eli ilmeisesti väärin. Täytyy yrittää totuttautua siihen, että vaikka laitan käden etupuolelta niin pyyhin silti alaspäin. Vaikka ei kyllä ole ollut mitään tulehduksia, mutta varmuuden vuoksi ja osaanpa sitten opettaa oikean tavan, jos saan tyttären joskus.

Vierailija

Itsehän nappaan pippelistä kiinni ja nasautan paperin kiinni kikuliin, hoen "tule tule vika tippa", laitan heposen housuihin ja huomaan, että jostain se vika tippa kuitenkin löysi tiensä housuihin. Sen jälkeen en enää edes vaivaudu vessaan vaan kusen kylmän viileästi housuihini.

Terveisin Naispelko22

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat