Mies vaan tulee sisälle vaikka itken kun en jaksa lasten kanssa

Vierailija

Mies on töissä reissuhommissa. On aina viikon ja sit toisen viikon kotona. Työviikon aikana istuskelee kaljalla työkavereiden kanssa ja uskon että on muita naisiakin. Itse hoidan yksin kuusi lasta. Vanhin on 10 ja nuorin 1v. Olen ihan loppu ja masentunut. En jaksa enää ja olen kertonut sen miehelle ja luulin että ois tajunnut mut ei. Joka päivä on taas viikon ajan tullut sisälle. Jos kiellän se vaan nauraa. Tuntuu kuin se haluis vauvoja vaan sen takia että pysyn kotona enkä lähtis töihin. 

Kommentit (14)

Vierailija

mitäs ap jos nyt lakkaat itkemästä, ja seuraavan kerran  kun viet jonkun lapsista neuvolaan niin itket tämän ulos sille terkalle ja varaan samalla käynillä ajan kierukan asennukseen ja seuraavan "neuvolan" yhteydessä se laitetaan paikalleen, aikaa menee noin kolme minuuttia eikä eka kierukka maksa mitään, viis vuotta voit olla huoleti eikä tarvi itkeä enää ja saat mielenrauhan, ja asia ei todellakaan kuulu miehelle eikä voi sitä päättää. koska olet nyt nalkissa kuuden lapsen ja ääliömiehen kanssa niin ole nyt se porukan viisain!!

Vierailija

Mikä estää sinua hankkimasta ehkäisyä itse? Ei tuo "ulos laskeminen" edes ole mikään ehkäisykeino. Kierukan saa ilmaiseksi tai halvalla. Turha nyt syyttää miestä tuollaisen lapsilauman alulle saattamisesta, kun tämä on asia, johon voit itsekin vaikuttaa. Isompi kysymys tässä kyllä on, että mitä ihmettä edes teet tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija

Jep, samaa mieltä edellisten kanssa. Tämä on tilanne, johon voit itse helposti vaikuttaa. Suhteenne ei tämän perusteella vaikuta tasapainoiselta ja terveeltä, eikä sinun tuollaisesta pidä kärsiä! Ehkäisy käyttöön ja vakava keskustelu miehen kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat