Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan kanssa USA:n

Vierailija
17.10.2015 |

Ensi kuussa pitäisi suunnata n. 2,5kk vanhan vauvan kanssa jenkkeihin. Oma maito ei riitä, joten joudutaan antamaan osaksi korviketta. Suomessa ollaan käytetty Tuutia, ihan vain sen kotimaisuuden takia, mutta reissuun pitäisi ottaa mukaan korvike jauheena. Kellään mitään tietoa, mikä korvikejauhe löytyisi myös jenkeistä? Eli mihin kannattaisi nyt alkaa vauvan mahaa totuttamaan jo täällä?

kiitollinen kaikista vinkeistä...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vauvan kanssa reissaamisen kritisointia. Ei ole harvinaista nykyään, että puoli sukua asuu toisessa maassa tai jopa toisella mantereella. Itse ainakin halusimme viedä lapsemme jo pienenä toiseen kotimaahan. 

Anteeksi välihuomautus, ei liittynyt aiheeseen!

Vierailija
22/24 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella asiattomia kommentteja täällä, kielivät tietämättömyydestä. Vauvan kanssa lentäminen on helppoa eikä lapsi kärsi siitä mitenkään. Maitoa laskun ja nousun aikana niin ei tule mitään korvakipuja. Me lennettiin vauvavuoden aikana viisi kertaa eikä koskaan ollut mitään ongelmia.

Itse asun Englannissa ja täällä myydään samoja korvikemerkkejä kuin Suomessakin mutta eri nimillä (pikainen googletus kuitenkin näytti, että eivät ole samoilla nimillä Englannissa ja Usassa).

Suosittelen, että soitat korvikepurkin kyljessä olevaan asiakaspalvelunumeroon ja kysyt myydäänkö tuotetta jenkeisssä ja jos niin millä nimellä.

Tsemppiä matkaan, hyvin se menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google on kaveri. 

Ja miksi noin pienen kanssa noin pitkälle lennolle?? Ajattele lapsen korvia! Lisäksi ajattele kanssamatkustajia. Jos vauvaan sattuu niin se huutaa sitten koko lennon ajan. 

Lastenlääkäreiden mukaan noin pienen vauvan korvat eivät vielä reagoi paineen vaihteluihin. Itku voi johtua monesta eri syystä. Itse olen olosuhteiden pakosta joutunut lentämään pitkiä lentoja vauvan kanssa ja meillä ei vauvat itkeneet. Nukkuvat suurimman osan matkasta, eli vauvankin ovat erilaisia.

Vierailija
24/24 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt sanoa neljä pätijää.

6

Mitä tarkoitat tässä yhteydessä "pätijällä"? Omaan silmääni ei ole osunut yhtään pätijä-kommenttia...

Niinpä, sanovat vain mielipiteensä sen suhteen, että lentomatkat yleensäkään eivät ole lapsoselle miellyttäviä, saatika näin pitkät! Lisäksi monet muut lentokoneessa olevat eivät välttämättä saa oltua rauhassa lennolla. Tietty aina voi tapahtua ihme ja vauvasi esim nukkuu koko lennon, mutta aika harvinaista se on. Itse olen aina kärsinyt kauheista kivuista lentokoneessa lapsesta asti :( ei ollut mukavaa kun pakko oli mennä lapsena perheen lomille mukaan. 

eli kun sun korviin sattuu, niin jos muiden ei satu, se on ihme?

Meillä on tapahtunut sitten aika monta ihmettä, koska kumpikaan lapsista ei vauvaiässä ole huutanut koneessa, ikinä. Nukkuivat 12h lennosta 9-10h. 

Lentokoneessa on monenlaista matkustajaa. Joku haisee pahalle, joku kuorsaa kovaa, jotkut juttelee koko matkan. Kaikkilla on oikeus olla siellä koneessa, myös sillä vauvalla ja lapsella.