Kuinka pian tuloksia alkaa näkymään (kuntosali)

Vierailija

Olen käynyt kaksi viikkoa salilla, teen 3-jakoista ohjelmaa. 

Ruokavaliota olen muuttanut(herkut minimiin, paljon protskua).

mietin vain, että kuinkahan pian tuloksia alkaa näkymään? 

Kommentit (11)

Vierailija

Minä aloitin myös tuossa pari viikkoa sitten, kaksijakoisella ohjelmalla. Tsemppiä ap!

Olen kuullut että sellaiset kolme kuukautta pitää käydä jotta ne lihakset alkais kasvaa. Riippuu tietty mitä tarkoitat tuloksilla. 

Itselläni nyt kun olen sellaiset kuusi kertaa käynyt tän parin viikon sisään salilla, lisäksi lenkkeilyt päälle, niin ryhti on parempi ja turvotus lähtetyt. Pari kiloa on lähtenyt, tosin mitään rasvaahan tuo ei ole vaan se ylimääräinen turvotus joka kesän aikana tuli ylimäärisistä herkuista, alkoholista ja liikkumattomuudesta on lähtenyt.

Kyllä mulla on ainakin tavoitteet että jouluna jo näkyis jotain. Ei välttis lihaksia mutta että ois muutama ylikilo lähtenyt ja näyttäisin ryhdikkäämmältä ja terveemmältä.

Syön myös proteiinipitoisesti, kananmunaa, rahkaa, raejuustoa, ja paljon kasviksia, kalaa, kanaa. Syön myös puuroa joko aamuisin tai iltaisin. Karppausta tms en harrasta, mutta pyrin syömään terveellisemmin. :)

Vierailija

Kiitos!

Joo, itsekin syön paljon kanamunaa, rahkaa ja kaurapuuro aamuisin. Vihanneksia pitäisi lisätä ruokavalioon, mutta tuntuu tylsältä pelkästään niitä puputtaa. 

Leivän olen jättänyt kokonaan ja herkkupäivö kerran viikossa.

suositteletteko banaanin syöntiä? -ap

Vierailija

Tuloksien saaminen on ihan susta itsestä kiinni! Kun teet joka treenin siten että itku meinaa päästä ja lihakset on kolme päivää kipeät treenin jälkeen, sekä muistat ajoittaa syömisiä treenin ympärille niin tuloksia alkaa tulla! 

Ei ihan muutamassa viikossa eikä ehkä kuukaudessa, mutta ei se lihas kasva yhdessä yössä. Täällä treeniä takana 4 vuotta + 30kg  :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sua vois auttaa tää blogipostaus sen suhteen, mitä voit odottaa lyhyessä ajassa:

http://punttimimmi.fitfashion.fi/2014/03/13/2-vuotta-punttitreenia-tassa...

Miksi alapeukku?

Aika turha linkata jonkun yksittäisen henkilön omilla keinoillaan saavutettuja henk. koht. tavoitteita (etenkin kun kyseisellä bloggaajalla on saleilun päälle vielä lajiharrastukset) kun ap kysyi vain aikaa, jona voi alkaa odotella tuloksia näkyvän.

Ja ylipäänsä instagramit yms. kaikki paikat ovat täynnä ennen ja jälkeen kuvia, joissa muodonmuutos voi olla massiivinen jo vuoden sisällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat