Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posset yms tv ohjelmat

Kyllästynyt

Mitä mieltä näistä turhista "viihde" ohjelmista olette?
Itseäni nämä ohjelma eivät saa edes hymyilemään naurusta puhumattakaan sen tason kuraa ovat.

Kommentit (9)

Vierailija

Ihan sama juttu. Olen yrittänyt katsoa näitä "tosi hyviä" ohjelmia kun kerran kaikki muutkin niitä katsovat, mutta en edes hymähdä. Se huumori ei vain uppoa. Mieheni on samanlainen. N41

Vierailija

Nämä Pohjanmaan teini-ikäisten poikien tasolle jääneet Duudsonit viljelevät kohtuullisen paljon homovitsejä...??? Homofobiaako? Alkaa mennä maku koko jätkistä. Aikuiset miehet nauramassa, kun käskyttävät jonkun sanomaan, että oot homo.

Vierailija

Olen myös ihmetellyt, että kuka katsoo näitä Posse, Voitolla yöhön, Vain elämää, X yökylässä, ym sarjoja. Ihan tylsiä ja turhia.

Vierailija

Niiden tarkoitus on suunnata ihmisten kiinnostus kaikkeen hömppään, ettei kiinnosta aktivoitua poliittisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nämä Pohjanmaan teini-ikäisten poikien tasolle jääneet Duudsonit viljelevät kohtuullisen paljon homovitsejä...??? Homofobiaako? Alkaa mennä maku koko jätkistä. Aikuiset miehet nauramassa, kun käskyttävät jonkun sanomaan, että oot homo.

Pellejä koko porukka, vaikka kaikki lähempänä jo 40-vuotta? Oon myös kiinnittänyt huomiota, että homovitseihin? Eikö nää Duudsonit vetäneet herneen nenään, kun joku toimittaja ehdotti niille itselle jotain perseeseen tamponin laitto kujetta?

Vierailija

Posse ei oo itelle lemppari mutta Putousta odotan vesi kielellä. Kingi oli tosi jees, Siskonpeti, Vino Show, Hyvät ja huonot uutiset, kaikki käy. En viitsi huumoria ottaa tiukkapipoisesti ;)

Vierailija

Katoin eilen illalla telkkaria kaks tuntia putkeen kun jonotin päivystyksessä. Salkkarit ja possea. Onneksi normaali-iltoina on parempaa tekemistä eikä tarvitse katsoa. Harmittaa ihmisten puolesta jotka tuhlaavat elämäänsä nuiden katsomiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pellejä koko porukka, vaikka kaikki lähempänä jo 40-vuotta? Oon myös kiinnittänyt huomiota, että homovitseihin? Eikö nää Duudsonit vetäneet herneen nenään, kun joku toimittaja ehdotti niille itselle jotain perseeseen tamponin laitto kujetta?

Ai tämä? Jukka rinnastaa kujeen vähän överisti... http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288380126133.html

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat